The trick in the sheet (2010)

L'imbroglio nel lenzuolo

Alfonso Aráu, Brian Trenchard-Smith

Maria Grazia Cucinotta

18 Iunie 2010

13 Mai 2021

În 1905, cinematografia părea o șmecherie misterioasă și diavolească. Când Federico o filmează pe necunoscuta Marianna nud, dă lovitura în carieră, în vreme ce pentru protagonista acelor imagini aceasta înseamnă afundarea în disperare și neîncredere.<div>La începutul secolului trecut, cinematografia era încă o invenție misterioasă, iar când a sosit în Palermo a adus confuzie în rândul oamenilor obișnuiți care o considerau o șmecherie a diavolului. Federico era un anonim student la Medicină, dar era foarte curios și nerăbdător să devină regizor de film. În clipa în care îl întâlnește pe Gennarino Pecoraro, acesta întrevede o oportunitae de a-și schimba viața. Deși mama lui se opune vehement, acesta acceptă să regizeze un film. El trebuie să respecte dorința lui Don Gennarino de a vedea un fillm cu o femeie frumoasă dezbrăcată. Așa apare Marianna, o femeie filmată fără să știe, cea care devine vedeta filmului lui Federico.</div>

MikeWindgren

08.09.2018

Ca tema seamana cu "Restul e tacere". Probabil e si chestie de gust, insa mie unul mi-a placut foarte mult.

0 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

o comedie italiana destul de buna ! distributia remarcabil de pregatita , iar povestea una magica , ce a reusit sa vrajeasca in atat de multe puncte ! au fost momente tensionate , altele captivante , dar si o sumedenie de scene total hilare , mai ales prin obsesia lui Pecoraro pentru ... stiti voi ce ! m-am bucurat de asemenea sa vad ca in film este cuprinsa si antologica scena a fratilor Lumiere , cu acel tren in miscare de pe ecran care a reusit performanta de o goli o intrega sala de cinema . il recomand cu placere , deoarece pe mine nu m-a dezamagit .

1 4