There Will Be Blood

Dramă (United States of America)

Paul Thomas Anderson

Paramount Vantage, Miramax, Ghoulardi Film Company

28 Decembrie 2007

21 Martie 2008

<p>There Will Be Blood ne povesteste despre familie, credinta, putere si foarte mult petrol, intr-un decor plasat in perioada de crestere masiva a importantei acestei resurse.</p><p>Astfel facem cunostinta cu Daniel Plainview care reuseste sa se transforme dintr-un miner de argint singur cu un copil in grija, intr-un magnat al petrolului.</p><p> </p><p>Practic intalnirea sa cu avutia are loc cand primeste un indiciu de la un personaj misterios cum ca un anumit oras in vestul Americii se afla deasupra unui intreg ocean de petrol. Daniel da crezare acestui sfat si impreuna cu fiul sau se indreapta spre acel loc.</p><p>Aici cei doi dau lovitura insa chiar daca averea lor atinge cote inimaginabile apar o sumedenie de alte probleme, culminand cu ruperea relatiei dintre tata si fiu.</p>

simonica

08.09.2018

Filmul asta nu m-a facut sa traiesc nici un fel de emotie. Ma asteptam la mult mai mult dupa cata publicitate a avut. Mult prea lung si prea violet pentru gustul meu. Filmul pare la inceput minunat, industria petroliera...perioada este surprinsa foarte bine, dar povestea e foarte prost construita si nu evolueaza deloc

14 22

cinefil_snookie

08.09.2018

Filmul asta este exceptional si evolueaza grozav ilustrand portretul nebuniei lui Daniel Plainview interpretat exceptional de Daniel Day Lewis . De-a lungul filmului sunt evidentiate de asemenea motivele religiei si alea lacomiei. Paul Dano a fost ales si el foarte bine pentru acest film. ce sa mai zic de cinematografie pe care as pune-o pe locul 2 anu asta dupa cea din Jesse James si de coloana sonora care aminteste de filmele lui Kubrick(The Shining) care prezinta de asemenea nebunia!

8 9

Mihai-Barbulescu

08.09.2018

cred ca e un film bunicel insa fara Daniel Day Lewis filmul ar fi aratat complet alfel,cred ca nu a surprins pe nimeni ca a luat oscarul pentru cel mai bun actor.Finalul pe mine ma dezamagit putin.Concluzia mea ar fi ca este o drama lunga si intunecata care se bazeaza mult pe geniul unui actor(Daniel Day Lewis).

6 11