박쥐

Dramă, Horror, Thriller (South Korea)

Park Chan-wook

Moho Films, CJ Entertainment, Focus Features International (FFI), Benex Movie Expert Fund, Company K Movie Asset Fund No. 1, Green Non-Life Insurance Company, MVP Capital Culture Investment Fund

30 Aprilie 2009

30 Aprilie 2010

Devotatul preot Sang-hyeon este respectat si iubit de comunitate deoarece lucreaza la un spital si se ofera voluntar pentru testarea un vaccin experimental menit sa distruga un virus mortal. Atunci cand virusul pune stapanire pe trupul lui si este pe punctul de a-l ucide, lui Sang-hyeon i se face o transfuzie cu sange de vampir in urma careia isi revine in mod miraculos, motiv pentru care enoriasii il venereaza ca pe un sfant cu darul vindecarii. Pe masura ca dorintele carnale, pofta de a bea sange uman si teama de lumina soarelui isi fac simtita prezenta, preotul isi da seama ca s-a transformat intr-un vampir si trebuie sa lupte cu el insusi pentru a-si controla impulsurile criminale. Sang-hyeon incepe o aventura torida cu Tae-joo, sotia prietenului sau din copilarie Kang-woo, ucigandu-l pe acesta din urma la cererea femeii adulterine. Dupa ce Tae-joo il roaga sa o omoare, preotul cazut in pacat o transforma si pe ea in vampir, fara sa anticipeze ca femeia va deveni un monstru insetat de sange, care ucide fara nici o discriminare. Urmarit de prietenii lui Kang-woo si de mama acestuia Lady Ra, Sang-hyeon decide sa puna capat crimelor generate de foamea lui de carne umana si se expune in mod intentionat razelor soarelui.

malonegerald

08.09.2018

Cinematografia chineza devine tot mai variata . Cinematografia chineza si indiana ma obisnuise cu filme puerile . Dar iata un film regizat in stilul Anticrist . nu pot cataloga interpretare actoriceasca chineza , deoarece scoala cinematografica chineza , e definita , pt. mine, prin alte valori si accente puse pe interpretare , imagine , scenariu .

3 13

linkboy

08.09.2018

E un film bun. Mi-a placut ideea cu preotul care se sacrifica pentru binele omenirii si ajunge sa fie rau, chiar daca e venerat de multe persoane. Ajungand vampir preotul isi pastreaza demnitatea pentru ca nu omoara oameni. Finalul este punctul culminant al filmului pentru ca se hataraste sa moara, si reusind s-o oblige chiar pe Tae-joo sa moara la randul ei.

8 5

panacristi

08.09.2018

Pentu mine a fost un test de rezistenta,de a vedea filmul pana la sfarsit.A fost un film oribil nu am vazut decat o ora si jumatate restul pe sarite pentru ca nu mai puteam sa rezist.Daca m-ar pune cineva sa-l mai vad o data mai bine il slugaresc o zi decat sa vad filmul.Nu stiu ce sa mai zic nu am cuvinte pentru mine a fost filmul cel mai panarama posibil.

4 11