This Means War

Acțiune, Comedie, Romantic (United States of America)

McG

Dune Entertainment, Overbrook Entertainment, Robert Simonds Productions

14 Februarie 2012

17 Februarie 2012

Doi dintre agenţii de elită ai Central Itelligence Agency sunt atât de bine antrenaţi şi dispun de atât de multe abilităţi profesionale încât şi-ar putea neutraliza în orice moment rivalii din serviciile secrete ale altor naţiuni, iar faptul că sunt prieteni din copilărie şi parteneri inseparabili în misiuni îi transformă într-o forţă greu de învins. Relaţia de prietenie le este pusă la încercare atunci când spionii descoperă că sunt îndrăgostiţi de aceeaşi femeie, însă decid să nu-i mărturisească frumoasei Lauren Scott că se cunosc între ei şi că sunt la curent cu jocul dublu pe care îl face ea întâlnindu-se simultan cu amândoi, propunându-şi să intre în competiţie unul cu altul pentru a câştiga iubirea tinerei la care râvnesc. Evident că această confruntare între îndrăgostiţi este departe de a fi corectă şi se transformă treptat într-un război în toată regula, fiecare dintre agenţii CIA încercând să-i intre în graţii lui Lauren şi să o determine pe aceasta să-l aleagă pe el în detrimentul rivalului. Străduindu-se să creeze o atmosferă romantică şi să fie cât mai ingenioşi în modul de a o curta pe Lauren, spionii îşi sabotează reciproc şansele de a avea o relaţie normală cu fata şi nu se dau în lături de la folosirea armelor şi dispozitivelor de ultimă generaţie pentru a-şi pune unul altuia beţe în roate.

Bamby

08.09.2018

Foarte tareee filmul ! m-am distrat copios !:)) Reese e o simpatica asa cum eram obisnuiti cu ea iar actorii din rolurile principale sunt fff hot !!! eu l-as fi ales pe Tuck ;)))

1 5

Felyx007

08.09.2018

Un film cu umor si ci actiune foarte interesant mai ales actrita americana ci cei doi actori tineri

0 7

irinet

08.09.2018

Trailerul e foarte dragut. Probabil ca filmul e deconectant si e de vizionat la sfarsitul unei saptamani epuizante, unde, traind in Romania, iti ocupi tot timpul cu mult mai multe lucruri decat ar trebui si, unde, mai grav, urgentele pe care le ai, nu pot fi rezolvate in timp util fiindca traficul este un time killer la propriu! Dupa toate astea, o disputa romantica dintre doi agenti americani, te va face sa vezi viata in roz si, poate ca, sa simti ca traiesti si tu la maximum in Romania!

1 11