Calea ferata

This Property Is Condemned

Dramă, Romantic (United States of America)

Sydney Pollack

Seven Arts Productions, Paramount

6 Decembrie 2021

<div align="left">Alva este o tânără frumoasă care trăiește într-un mic oraș din Mississippi în perioada anilor ’30. Ea locuiește împreună cu mama sa, Hazel, o femeie posesivă care manipulaeză pe toată lumea și este proprietara unei pensiuni care se află aproape de graniță. Hazel dorește ca Alva să devină soția domnului Johnson. Însă, fiica ei se îndrăgostește de un străin arătos din New Orleans, este vorba despre Owen Legate, director la căile ferate. Hazel se opune relației celor doi, Owen este nevoit să plece și decide să o ia pe Alva cu el. Însă, Hazel îl minte pe tânăr, spunându-i că fiica ei este logodită cu domnul Johnson. Cu inima zdrobită, fata cade pradă depravării.</div>

Serpico13

08.09.2018

Am revazut acest film dupa vreo 20 de ani. Nu m-a impresionat ca si atunci dar ramane totusi o poveste de dragoste frumoasa si cum sa nu fie asa avand in vedere doi mari actori ai ecranului:Robert Redford si Natalie Wood,un scriitor de exceptie: Tennessee Wlliams si un regizor ca Sydney Pollack si toate acestea pe fondul unui cantec foarte frumos: Wish me a rainbow and wish me the stars...

1 0

08.09.2018

doreste-mi o stea, doreste-mi un curcubeu, versurile astea o caracterizeaza cel mai bine pe alma, firea sa visatoare, felul ei de a se refugia in vise , de a nega realizatea; desi e dorita de toti barbatii din oras , ea e profund nefericita; rolul parca a fost scris pentru wood, i se potriveste ca o manusa, redford nu reuseste sa scape de amprenta lui gatsby dar e la fel de fermecator; o melodrama a anilor 60 ce impresioneaza prin puritatea sentimentelor unei tinere cu moravuri catologate pentru acea vreme usoare; un film pentru firile romantice.

1 0

RoseofSharon

08.09.2018