Those Magnificent Men in Their Flying Machines or How I Flew from London to Paris in 25 hours 11 minutes

Acțiune, Aventuri, Comedie (United Kingdom)

Ken Annakin

20th Century Fox

25 Octombrie 2020

<p>In anii pionieratului in aviatie, o companie britanica organizeaza un concurs, cu premiu substantial, pe distanta Londra-Paris. Premiul, ineditul concursului si spiritul de aventura atrag competitori, pionieri si diletanti, din toate colturile lumii, din toate categoriile sociale, nobili, militari, fermieri, cu totii purtatori ai insemnelor lor nationale. Identitatea etnica joaca un rol important ca sursa de umor a filmului, fiecare peronaj caricaturizand calitatile, dar mai ales defectele nationalitatii pe care o reprezinta. La aceasta se adauga pacate omenesti de o gama larga, pilotii fiind dispusi sa arunce orice in joc pentru a castiga concursul, fair-playul fiind o notiune absolut straina pentru multi dintre ei.  </p><p> </p>

RaDuQ

08.09.2018

Este unul dintre acele filme de comedie-aventura montate extraordinar, bazat pe o cursă în care stereotipurile fiecarei naţionalitati se afla în competiţie pentru faimă şi bani. Este adevarat, ar putea fi un pic mai scurt cu câteva minute , dar avioanele sunt minunate si este o placere sa te uiţi la ele, distributia este intradevar formata din "stele", iar rezultatul este corespunzător de romantic, atunci când fiica sponsorului cursei are de ales între doi asi ai zborului. Perioada de desfasurare a actiunii (1910) este o adevarata încântare.

0 0

fanilica

08.09.2018