Three

Horror, Aventuri, Dramă, Thriller, Mister (Luxembourg, United Kingdom, United States of America)

Stewart Raffill

Thema Production

1 Ianuarie 2005

22 Octombrie 2020

Jack si Jennifer par a fi cuplul perfect - el bogat si carismatic, ea atragatoare si inteligenta. Cei doi, impreuna cu prietenii lor inchiriazaun yacht si pleaca pe mare. Manuel, unul dintre angajati, este un tip mandru care nu accepta ironiile lui Jack si isi da demisia. Insa, fara sa vrea, inainte sa plece, da foc vasului si sunt nevoiti sa se salveze toti. Pe o insula paradisiaca, cei trei se reintalnesc, doar ca acum bogatasii sunt nevoiti sa ii ceara ajutorul lui Manuel, care se descurca foarte bine in salbaticie, Intre cei trei se naste un triunghi amoros din care sar scantei si cei doi barbati ajung sa se lupte pentru favorurile femeii iubite.

just_catalina

08.09.2018

Fimul m-a enervat teribil si am rezistat pana la capat doar pt frumosul de Juan Pablo Di Pace care arata intr-un mare fel si deh...noi femeile....insa filmul e o prostie,la ce decor aveau puteau face ceva mai misto insa se vede ca nu si-a dat nimeni interesul la filmul asta.Filmele sunt filme,intr'adevar dar sunt bazate pe viata reala iar in viata reala nu cred ca s-ar intampla vreodata ce s-a intamplat acolo,sub nici o forma.Nu-l recomand,nici macar ca pierdere de timp nu e bun.

2 5

jdr

08.09.2018

Ajung trei, dar supravieţuiesc doar doi. Chiar şi în paradis femeia nepotrivită poate duce la crimă. O poveste întunecată despre lăcomie şi despre consecinţele ei, despre crimă, droguri şi sex, dar nu neapărat în ordinea asta. Billy Zane joacă rolul unui soţ paranoic, obsedat şi arogant, iar Juan Pablo Di Pace este apetisantul rival amoros brazilian. Iar între ei stă o femeie halucinant de sexi şi multe blesteme şi practici voo-doo.

3 2

james_007

08.09.2018

Mi-a placut ideea iar tipa este intr-adevar sexi. Actorii joaca convingator iar scenariul este interesant si simplu. Practic actorii fac totul. Pe scurt doua cupluri de americani, din care unul poaspat casatorit, inchiriaza un iaht cu tot cu echipaj, urmand a petrece pe apa cateva zile (probabil erau in luna de miere). In urma unui incendiu declansat la bordul ambarcatiunii toata lumea paraseste vasul insa numai trei persoane naufragiaza pe o insula pustie. Primi care ajung pe uscat sunt un matelot si una dintre turistele americane. Cat timp cei doi stau singuri pe insula, armonia si intrajutorarea reciproca caracterizeaza aceste prime momente de supravietuire. In momentul in care sotul femeii este aruncat de valuri pe insula, mai mult mort decat viu, tensiunile incep a mocni in cadrul grupului. Gelozia sotului, instabilitatea femeii de a-si alege protectorul, duce la situatii interesante. Filmul merita vazut si i-am acordat nota 8.

4 3