Dramă, Război (Germany, United States of America)

Joel Schumacher

Ross Klavan, Michael McGruther

KirchMedia, Regency Enterprises, Haft Entertainment, New Regency Pictures

22 Septembrie 2000

26 Septembrie 2021

<p>"Sistemul a vrut ca ei sa devina soldati.Un soldat a vrut doar sa fie om."</p><p>Este povestea unui grup de recruti care trec prin programul avansat de pregatire din Fortul Polk Louisiana, temutul Tigerland care era totodata si ultima oprire inainte de Vietnam pentru zeci de mii de tineri in anul 1971. In timpul antrenamentului dinaintea ajungerii la Tigerland, unui grup de tineri recruti li se alatura si soldatul Roland Buzz, cunoscut pentru comportamentul lui ostil fata de armata. In timpul antrenamentelor, Buzz nu se lasa mai prejos si continua sa se insubordoneze si sa adopte acelasi comportament rebel pentru care era cunoscut. Totusi, in scurt timp ajunge sa realizeze ca acest comportament nu il afecteaza doar pe el si incepe sa isi schimbe incet felul de a fi, dar stresul si frica de moarte din Vietnam ii afecteaza in aceeasi masura pe toti recrutii si ii aduce pe acesti "copii" la limita. </p>

highlander

08.09.2018

Interesant filmul pentru rabdarea cu care sa realizat actiunea din film,majoritatea daesfasurandu-se intro baza militara cu conditii identice Vietnamului si mai ales pentru povestea recrutului in lume,mereu pus sa se descurce,care este cam universala si care in cele din urma, sa ne demostreze ca omul este adaptabil aproape la orice forma de existenta.Prezentarea vietii interioare a tanarului proaspat venit sa se inroleze si sa arate ca el e patriotul tarii,nestiind cam ce iad il asteapta pe campul de lupta din Vietnam.Un film mediu din punct de vedere calitattiv la vremea lui.

8 4

harpo

08.09.2018

Imi place acest film pentru similaritatile cu Full Metal Jacket si pentru felul in care interpreteaza Colin Farell rolul razvratitului.

2 2

silviusk2

08.09.2018

Tigreland o legenda adevarata asa sa spus . Oare ? Posibil. In orice caz, filmul este excelent,imi place.Durerea pe care o suporta soldatii in razboaie iar razboilul din Vietnam fiind unul dintre cele mai dureroase ale lumii. Antrenament,superiorii fara suflet tot ce conteaza este victoria. Gandindu-te ca esti pe camp iar cel de langa tine se intoarce impotriva ta , ca tu esti mai bun si ai mai multa influenta asupra altora si ca lumea te place poate sa fie un factor care multi dintre soldatii insi dau duhul degeaba ,asta mai putin intamplandu-se. Sa fii luat de langa familia ta sa nu poti sa ai vointa ta sa nu faci nimic incepi sa inebunesti. Colin Farrell "Bozz"omul care reuseste sa isi faca cale sa scape din razboi dar nu pleaca nu isi paraseste colegii,prietenii si mai ales tara. Reuseste sa trimita acasa soldatii care nu sunt facuti pentru asa ceva si sa nu moara . Testul final TigerLand fiind cel mai dureros acolo unde invetii cu adevarata armata.Un film care iti da mult de gandit si te pune in situatia care sa nu faci vreo prostie in viata si sa te gandesti cand iei decizile.

2 0