Trei destine (1989)

Till We Meet Again

19 Noiembrie 1989

26 Septembrie 2020

Made for TV movie revolving around the lives of three young women as they deal with the incidents around them. Along the way they find romance and become swept up in family intrigue. Events from 1913- 1956 are included in this adaptation of Judith Krantz's bestseller.

29.06.2010

1.Actiunea incepe in 1913 in Dijon / Franta. Eve Courdet este o tanara si inocenta fata pe care tatal ei, un medic de seama o vrea casatorita cu fiul unei familii bogate din Dijon.Dar ei nu-i place pianul la care era pusa sa cante zilnic, adora Royal Theatre si se indragosteste de un actoras / varieteu, si un cartofor, Alain Marais care dupa ce o seduce o paraseste.Ramasa in Paris, ajutata de Vivianne de Biron devine o apreciata solista de varietee. Cand in 1915 incepe primul razboi mondial,ea canta pe front pentru soldati si il cunoaste pe ofiterul Paul de Lancel a carei sotie se impuscase cand acesta venise acasa cu micutul Bruno.Dupa doi ani, detinatorul sampaniei Lancel o cere de sotie, o duce la proprietatea sa : Chateux Saint - Fraycourt si de acum incolo incepe destinul primei femei... 2.Delphine de Lancel o copila retrasa si interiorizata se intoarce impreuna cu parintii (Eve si Paul)si sora ei (Freddy) din California la inmormantarea bunicii lor.Ajunsa domnisoara, ea este vioata cu brutalitate de fratele ei vitreg, Bruno care nu si-a iertat niciodata tatal ca s-a recasatorit si care face tot posibilul sa-si arate ura adunata in atatia ani. Vor trece ani multi si inca un razboi mondial pana Delphine isi va gasi linistea intr-un mod neasteptat. 3. Freddy este mult mai baietoasa, adora sa zboare cu elicopterul si inca de mica tatal ei ii face placerea, dandu-i primul profesor de zbor, pe Terrence 'Mac' McGuire care o invata sa piloteze si de care micuta se indragosteste. Trei femei cu trei destine, trei frumoase povesti de dragoste intr-o atmosfera de razboi, lupta partizanilor francezi impotriva Germaniei hitleriste, tradari, pedepse, ura, pasiune etc. http://www.youtube.com/watch?v=JNyVJZx9A50&feature=related

4 0

fanilica

01.08.2010

...daca nu , atunci faceti bine si cautati macar acest film , deoarece merita in primul rind sa admirati jocul impecabil al acestui foarte talentat actor englez,chiar daca nu e asa de frumusel ca HUGH GRANT (nu ca as avea ceva impotriva lui...)

2 2

codrutica

29.11.2009

Un miniserial pentru televiziune care a beneficiat de o distributie de exceptie. Filmul reprezinta o adaptare reusita a romanului lui Judith Krantz, iar personajele sunt foarte credibile. Coloana sonora a filmului include cateva melodii superbe, cantate de eroina principala, Eve, jucata de Lucy Gutteridge. Foarte bine a jucat si Hugh Grant, intr-un rol negativ de zile mari. Multe povesti de dragoste, destine intretaiate si un fundal muzical pe care il caut de cativa ani (melodia Till We Meet Again), fac din acest film un moment memorabil.

0 0