Animaţie, Familie, Aventuri, Fantasy (India, United States of America)

Bradley Raymond

Bradley Raymond

DisneyToon Studios, Prana Animation Studios

27 Octombrie 2008

13 August 2020

<p>Fiecare zana este nascuta cu un talent special. Zanele pot face florile sa imboboceasca, pot face licuricii sa straluceasca sau pot trasa modele minunate iarna, in gheata de pe geamuri. Tinker Bell considera ca talentul ei de a repara oale, ibrice sau tigai, nu este la fel de important sau special ca al altor zane, deoarece alte zane sunt trimise in lume, pe cand ea trebuie sa ramana in Pixie Hollow. <br />Dar cand Tink incearca sa schimbe ceea ce este, rezultatul este dezastruos. Incurajata de prietenii ei, Fawn, Iridessa, Rosetta si Silvermist, Tink invata ca abilitatile ei unice reprezinta cheia rezolvarii problemelor si descopera ca atunci cand ai incredere in fortele proprii se pot intampla lucruri magice.</p><p>Filmul prezinta aventurile lui Tinker Bell in lumea fantastica a zanelor, intamplari petrecute in perioada anterioara intalnirii ei cu Peter Pan.</p>

Monica.

08.09.2018

E foarte frumos, mi-a adus aminte de perioada din copilarie cand citeam povesti si ma uitam la pozele si la desenele din cartile pentru copii. Mi-a placut foarte mult, e amuzant si copilaresc; iar animatia este bine facuta, personajele au personalitate si sunt toate asa de frumos colorate ca parca iti mai vine buna-dispozitie...

3 1

sinradu

08.09.2018

Filmul se adresează exclusiv copiilor, fiind obositor pentru adulţi prin puzderia de lucruri prezentate şi pe care un matur le cunoaşte deja (sau chiar nu îl mai interesează). Nepoţica mea a fost atentă tot filmul, în timp ce eu voiam să adorm. E povestea lui Tinkerbell, pînă la o ipotetică întîlnire cu Wendy, în perioada ante-Peter Pan. Deşi e stupizel făcut şi povestea e cam aiurea, cum spuneam, pentru copii e bun. Deşi mă îndoiesc că măcar ei l-ar ţine minte într-un an.

3 6

Naty80

08.09.2018