Tinker Bell and the Pirate Fairy

Animaţie, Familie (United States of America)

Peggy Holmes

DisneyToon Studios

13 Februarie 2014

28 Martie 2014

<p>Când o zână păstrătoare de praf magic neînțeleasă pe nume Zarina fură din Valea Ielelor (Pixie Hollow) tot praful albastru vrăjit și zboară pentru a-și uni forțele cu pirații din Stânca Craniilor (Skull Rock), Tinker Bell și prietenii pornesc în Aventura vieții pentru a recupera praful magic. În urmărirea zânei Zarina, lumea lui Tink este data peste cap. Ea si prietenele ei descoperă că talentele lor au fost schimbate și începe o cursă contra cronometru pentru recuperarea prafului magic pentru a se întoarce acasă să salveze Valea Ielelor (Pixie Hollow). Îl vom vedea și pe prietenul Zarinei, James, un băiat simplu care ulterior va deveni cunoscutul James Hook. James este un băiat educat, politicos, plin de energie, atractiv și atent. James și Zarina au o relație frumoasă. Sunt cei mai buni prieteni… pentru o vreme. Dar totul este o prefăcătorie din partea lui James. El își ascunde de fapt latura sa crudă și vicleană.</p>

mihaelatb

08.09.2018

O animatie reusita, care mi-a facut mai frumoasa o ora si ceva din viata. Actiunea se petrece cand Hook era tanar si avea ambele maini, cand abia incepea urmarirea cu crocodilul si tot la inceput era si obsesia pentru ceasuri. Este o animatie ce parca iti da ghiont sa-ti aduca aminte de alte filme. Hook zoboara cu praful magic dat de Zarina, amintind de Peter Pan. Cele cinci zane gardian + -Tinker Bell seamana cu Captain Planet and the Planeteers. Cu o coloana sonora agreabila si in perfecta concordanta cu actiunea filmului, The Pirate Fairy ramane o un film de animatie inconfundabil : Disney

2 2

rocco123

08.09.2018

The Pirate Fairy este o animație amuzantă. Este al cincilea film de animație din seria Tinker Bell. Și cred că este cel mai bine realizat. Îmi plac animațiile vesele și luminoase. Scenariu este original și bine construit. Grafica animație este minunată și arată absolut superb. Scenele de luptă dintre zâne si pirați dispun de o eleganță spirituală și sunt foarte frumos animate. Personajele sunt bine realizate și coloana sonoră este minunată. Distribuția este foarte bună. Regizorul Peggy Holmes oferă un spectacol frumos.

1 1