Tinker Tailor Soldier Spy

Dramă, Thriller, Mister (France, Germany, United Kingdom)

Tomas Alfredson

StudioCanal, Kinowelt Filmproduktion, CinéCinéma, Working Title Films, Karla Films, Canal+

16 Septembrie 2011

3 Februarie 2012

<p>În 1973, Războiul Rece face în continuare ravagii în planul relaţilor internaţionale. Serviciul Secret al Marii Britanii (SIS), cunoscut sub numele MI6, cu nume de cod “Circus”, face eforturi ca să ţină pasul cu serviciile de spionaj ale altor ţări pentru a menţine siguranţa Marii Britanii. Şeful “Circului”, cunoscut sub numele de “Control”, trimite agentul operativ Jim Prideaux în Ungaria, dar misiunea acestuia eşuează, iar Control e forţat să-şi dea demisia, la fel ca locotenentul care e mîna sa dreaptă, George Smiley, un agent de carieră cu simţurile ascuţite.</p><p><br />Smiley e chemat, însă, de subsecretarul de stat Oliver Lacon pentru a fi reangajat în secret, pentru că există temerea că Circul e compromis de un agent dublu, sau de o cîrtiţă care lucrează pentru Uniunea Sovietică şi pune în pericol Anglia. Ajutat de un agent mai tînăr, Peter Guillam, Smiley ia la verificat activităţile Circului din prezent şi din trecut, dar urmele cîrtiţei rămîn ascunse pînă cînd agentul de teren Ricki Tarr îl contactează în mod neaşteptat pe Lacon. În timp ce lucra sub acoperire în Turcia, Ricki s-a îndrăgostit de o femeie măritată, Irina, care pretinde că posedă informaţii de o importanţă crucială. Separat, Smiley află că Control a scurtat lista suspecţilor, reducînd-o la cinci nume. Aceştia sînt ambiţiosul Percy Alleline, pe care Smiley l-a numi “Tinker”, alunecosul arogant Bill Hayden, numit “Tailor”, loialul Roy Bland, numit “Soldier”, înfiptul Toby Esterhase, numit şi “Săracul”, dar şi… Smiley însuşi.</p><p><br />Înainte ca alarmantul adevăr să iasă la iveală, cei implicaţi vor trece prin situaţii emoţionale şi fizice care vor escalada pînă la paroxism.</p><p> </p>

Ra23

08.09.2018

Gary Oldman face un rol de zile mari...este favorit la premiile Oscar.Totodata din trailer pare un film bun cu actiune care prinde la public

4 9

fireprof

08.09.2018

Nu gust deloc acest gen de film., decat in lipsa de altceva. Probabil ca va fi premiat pentru faptul ca este iesit din tiparele unei acctiuni clasice de film. Cum spunea si altcineva este prea "intortocheat" pentru gustul meu.

6 13

don.corleone

08.09.2018

Tinker Tailor Soldier Spy debordeaza clasa britanica cu o eleganta desavarsita, care se poate mandri de capacitatea oamenilor sai privind analiza elementelor de proba si lumea din jur. Filmul impusca o eleganta superba cu un ritm extrem de lent, care in tacere, atipeste spectatorul prin amestecuri de culori indolente: maro, gri....situatie amplificata de nuantele de fum, spatiile pline de birouri ocupate de cei mai secretosi, vicleni si nedemni oameni ai Londrei. O minunata piesa britanica de cinema... As putea discuta despre acest film toata ziua si sa'i accentuez pozitiv pozitia pana cand vacile vin acasa....Gary Oldman este genial in rolul lui George Smiley si sunt sigur ca va primi cel putin o nominalizare la Oscar pentru portretizarea realizata.... 8/10...Merita vizionat ;)

12 6