Everybody's Fine

Dramă (United States of America)

Kirk Jones

Miramax, Hollywood Gang Productions, Radar Pictures

4 Decembrie 2009

30 Noiembrie -1

<p align="justify">  Remake al filmului italian "Stanno tutti bene" din anul 1990, "Everybody's fine" urmareste experientele bulversante ale unui barbat vaduv pe nume Frank Goode, care descopera cu stupoare ca sotia decedata era singura conexiune pe care o avea cu cei patru copii instrainati si ca el nu stie prea multe amanunte despre modul in care isi castiga traiul de zi cu zi acestia. Frank decide astfel sa calatoreasca cu autobuzul si cu trenul de-a curmezisul Statelor Unite ale Americii, de la New York pana in Las Vegas, cu scopul de a se reuni cu fiecare dintre fiii si fiicele sale si a observa cu ochii lui daca vestile ce razbat pana la el corespund adevarului sau nu sunt altceva decat minciuni pe care i le-au spus copiii pentru a-i lasa impresia ca se descurca foarte bine pe cont propriu. In timpul acestei calatorii inopinate prin tara, Frank descopera ca existentele lui David, Rosie, Amy si Robert sunt departe de perfectiune si ca fiecare dintre ei se confrunta cu probleme majore, care i-au impins pe marginea unei prapastii de disperare. </p>

benny01

08.09.2018

Pare un film bun, cel putin povestea e atractiva. Am sa vad filmul si am sa revin cu un post. Dar avand actori ca Robert De Niro sau Drew Barrymore nu poate fi un film slab.

4 20

Juristul

08.09.2018

Am avut sansa sa-l vizionez in Avanpremiera.Este un film de casa extraordinar de reusit.Imbinarea tragi-comica a evenimentelor,modul in care Robert De Niro(aici in postura de tata si bunic),reuseste sa lege cap la cap,fiecare amanunt din micile gesturi si discutii,dintre copiii sai si familiile lor,facand putin si pe detectivul,te tin in fata ecranului,cu sufletul la gura si cu zambetul pe fata.Absolut cu toate intamplarile petrecute in film,ne intalnim in viata noastra de zi cu zi.Deci este si de reflectat,ca atunci cand noi insine,ne lovim de aceste impedimente,cum sa gasim solutia de a iesi din impas.

8 9

Gizez

08.09.2018

L-am vazut , dar sincer e un film slab. DeNiro chiar a inceput sa fie plictisitor in filmele sale , chiar daca castul este format din actori destui de mari , parca nimic nu se leaga. Nici nu stiu de ce a fost bagat in categoria comedie , e o drama de familie.

4 11