Sa prinzi un hot

To Catch a Thief

Crimă, Dramă, Mister, Romantic, Thriller (United States of America)

Alfred Hitchcock

Paramount

28 Februarie 2020

<p align="justify"> Dupa 15 ani de cand celebrul hot de bijuterii John Robie, supranumit "Pisica", s-a retras din activitate si a incercat sa devina om cinstit, fara sa reuseasca insa niciodata sa convinga politia locala de faptul ca nu mai are nici o legatura cu persoanele certate cu legea care ii fusesera anterior parteneri de afaceri, o serie de alte furturi operate in exact acelasi stil incep sa se produca pe Riviera Franceza. Beneinteles ca John Robie redevine principalul suspect al politiei franceze, care nu are la indemana nici un fir care sa o conduca la adevaratul spargator ce terorizeaza familiile instarite venite la odihna si relaxare in una dintre cele mai frumoase zone turistice din Europa. In incercarea sa de a-l descoperi pe cont propriu pe adevaratul hot , folosindu-se de abilitatile, intuitia si indemanarea care l-au transformat odinioara intr-unul dintre cei mai vanati hoti de pietre pretioase, John cunoaste adevarata dragoste in persoana unei mostenitoare americane bogate pe nume Frances Stevens, a carei mama devine ea insasi tinta infractorului datorita colierelor de diamante somptuoase pe care le expune cu obstinatie in public. </p>

tianne

08.09.2018

Unul din putinele filme ale lui Hitchcock in care misterul/suspansul e cam pe fundal, in evidenta iesind dupa parerea mea, legatura romantica dintre cei doi eroi. Pe ici , pe colo ai impresia ca esti intr-un film politist. Noroc cu umorul lui Cary Grant si peisajele Rivierei.

5 1

macsuta

08.09.2018