A avea sau a nu avea

To Have and Have Not

Război, Acțiune, Aventuri, Dramă, Romantic, Thriller (United States of America)

Howard Hawks

Warner Bros. Pictures

17 Septembrie 2021

To Have and Have Not este o poveste de dragoste din timpul războiului . Thrillerul de aventuri şi mult romantism este inspirat din romanul cu acelaşi nume al lui Ernest Hemingway cu o regie semnată de Howard Hawks . Povestea filmului debutează în 'The Caribbean City' din Fort de France , Martinique sub regimul Vichy în vara anului 1940 , la scurt timp după căderea Franţei în faţa maşinii de război germane . În această exotică locaţie , Morgan îşi avea locaţia şi se ocupa cu pescuitul în general . Uneori era folosit în mod ilegal la debarcarea de refugiaţi , pe insulă , de către rezistenţa franceză . La început acesta a refuzat dar , Johnson , unul din clienţii săi este împuşcat accidental înainte de a plăti şi-i datora 825 de dolari . Gerard , proprietarul unui hotel din zonă , cunoscut ca Frenchy închiriază barca lui Morgan pentru o noapte , intenţionând să-i transporte pe membrii rezistenţei franceze . În această poveste începe să se înfiripe o poveste de dragoste între Harry şi Slim , un hoţ de buzunare american care ajunge pe insulă întâmplător . În momentul în care Helene şi Paul de Bursac au fost îmbarcaţi sunt reperaţi de o barcă de patrulare şi Paul este rănit înainte de a scăpa şi Harry este foarte surprins să afle că Maria rămăsese în Martinica doar pentru a fi cu el .

carla2008

08.09.2018

Un film clasic de aventura presarat cu o poveste de dragoste captivanta dintre Humphrey Bogart si Lauren Bacall.

0 0

don.corleone

08.09.2018

O adevarata"opera de arta ".Un film in care se reintalnesc Bogart si frumoasa Lauren Bacall , o femeie deosebita , atat prin frumusetea ei cat prin rolurile sale memorabile . O actrita perfecta . 10/10 pentru acest film merita

2 1

epicvlas

08.09.2018

mare rusine mai. numai doua comentarii! un film cun scenariu excelent scris! howard haks este un maestru al dialogului! ca si tarantino. excelent film foarte entertaining. lauren bacall si bogie joaca pt prima oara impruna si fiecare siau gasit poerechea perfecta in vioata ala love forever.! iar pe ecran sunt supewrbi. slim jucata de bacall straluceste in acest film in rolul ei de debut. rar asa cevan ziua de astazi nu mai sunt actorii atata de profesionisti ca pe atunci. walter bergman este very funny ca de obicei! tea buscat vreodata o albina moarta? very funny stuff ala hawks1 excelent film.

1 1