To the Wonder

Dramă, Romantic (United States of America)

Terrence Malick

Terrence Malick

22 Februarie 2013

24 Septembrie 2021

<p style="text-align: justify"><span style="font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222"><span style="line-height: 18px">Subiectul filmului urmăreşte un nord-american afemeiat pe nume Neil, care călătoreşte la Paris şi se implică într-o aventură toridă cu frumoasa europeancă Marina. După ce se întoarce acasă în Oklahoma, acest Don Juan se căsătoreşte cu Marina, unul dintre motive fiind să o ajute pe femeie să obţină viza de şedere în SUA. Atunci când relaţia cu Marina se deteriorează, se reaprinde flacăra pasiunii între Neil şi Jane, o fată din oraşul natal cu care protagonistul are o lungă istorie.</span></span></p>

dananico

08.09.2018

Un film frumos si captivant de la inceput pana la sfarsit e actiune.Merita vazut filmul.Actorii principalii joaca f bine.O frumoasa poveste de dragoste.

5 6

denis24

08.09.2018

Ca si The Tree Of Life, Malick continua in acelasi ton cu To The Wonder. O drama despre iubirea imprevizibila dintre 2 oameni. Daca la inceput, totul pare frumos si angelic, pe parcurs apar problemele. Nu-l consider slab, dar sunt putin dezamagit, ma asteptam la o poveste mai interesanta si dramatica decat cea prezentata. Multe dintre peisaje n-au sens spre deosebire de The Tree Of Life, unde totul era bine aranjat si gandit. As lua acest film mai mult poetic decat ca o naratiune. O poezie cu multa imaginatie fara inteles.

6 3

rocco123

08.09.2018

Nu mi-a plăcut deloc, este un film foarte plictisitor și surprinzător de slab. Coloana sonora este deranjantă și tare. Filmul pare a fi despre dragoste, dar personajele sunt atât de gol și lipsite de strălucire. Are un scenariu care nu spune nimic, nu duce nicăieri. Acum regret că am pierdut două ore din viața mea să vizionez acest film pretențios și plictisitor. Filmul este despre dragoste însă nu a transmis nici un sentiment de emoție. Eu unul nu a-și recomanda acest film pentru a fi vizionat, este o pierdere de timp.

7 7