Tomorrowland

Aventuri, Familie, Mister, SF (United States of America)

Brad Bird, William Brent Bell

Babieka, Walt Disney Pictures, A113

19 Mai 2015

22 Mai 2015

<p><strong><span style="font-weight: normal">Casey Newton, o adolescenta inclinata spre stiinta, si Frank Walker, un fost copil genial pasionat de inventii, ajung sa-si uneasca destinele intr-o aventura care ar putea schimba viitorul. </span></strong> </p><p> </p><p> </p>

08.09.2018

Nu asteptam cu mare nerabdare acest film insa chiar si asa am decis ca vizionarea acestei pelicule trebuie sa vina acum. Mereu am avut senzatia ca acest proiect v-a fi excelent primit de catre critici insa cumva spre uimirea mea acest lucru nu s-a intamplat. Din trailer pare un film grozav insa adevarul este ca Tomorrowland este doar un film foarte ok. La carma acestui proiect sta Brad Bird iar acest detaliu spune foarte multe. Mai ales daca tinem cont ca regizorul a renuntat la regia unor filme cu potential urias doar pentru a realiza Tomorrowland. Astfel intelg ca Tomorrowland este un proiect personal, in care regizorul a investit foarte multa emotie si imaginatie. Iar acest lucru se observa cu usurinta odata ce vizionezi acest nou film. Din punct de vedere vizual filmul impresioneaza iar unele ideii implementate de catre realizatorii acestui film au fost foarte interesante si originale. Filmul are o poveste simpatica in spate insa in interiorul acesteia se ascunde un mesaj puternic care imprima sublim filmului multa seriozitate. Fiind un film Disney, trebuie sa spun ca are ceva aparte, fiind foarte copilaros iar acest lucru de asemenea ma incantat enorm. Astfel exista un amestec excelent realizat intre distractie si semnalele de alarma trase in privinta viitorului. Acest detaliu mi s-a parut cel mai important si cel care face ca acest film sa functioneze indeajuns pentru a nu il detesta. Din primele minute este introdus treptat intr-un mod deosebit in Tomorrowland. Iar odata cu inceputul lucruriile stau din ce in ce mai bine. Un ritm exclent sustinut de catre o regie impecabila si un fir narativ foarte imprevizibil. Nu mi-a venit sa cred cat usor a trecut timpul vizionand acest film. Pe tot parcursul celor putin peste doua ore, am ramas invaluit de un sentiment placut si am apreciat din plin povestea si ideiile deosebite, care desigur poate nu toate s-au potrivit perfect in acest puzzle creat de catre Brad Bird. Totusi imaginea de asamblu este interesanta si foarte frumoasa, si cred ca poate surprinde placut foarte multe persoane. Un alt aspect placut au fost copii implicati in acest proiect. Chiar mi-au placut la nebunie interpetariile reusite de catre acestia iar distribuirea adolescentei Britt Robertson a fost super inspirata. Aceasta in mare parte este spiritul si energia acestui film iar rolul reusit a fost unul foarte bun. Din parte persoanelor mature avem parte de ceva poate mai putin interesant. A fost destul de placut sa il intalnesc din nou pe Clooney iar despre Hugh Laurie nu pot spune foarte multe pentru ca nu il cunosc prea bine. Totusi cel din urma a avut un rol ok, un personaj poate putin sters insa nu este el cu adevarat personajul negativ al acestui film. In incheier afirm cu mare incredere ca Tomorrowland a meritat din plin fiecare banut si mai presus de cat orice, timpul investit. Nu m-a plictisit absolut deloc si chiar m-a inveselit mai mult decat orice. Poate ca nu ma asteptam la asa ceva insa sincer cred ca a fost greseala mea sa nu inteleg ca un astfel de film poate avea un impact placut asupra mea. O poveste frumosa despre lucruriile pozitive care ne fac viata mai frumoasa. O lupta intensa dusa intre intuneric, disperare si lumina, speranta. Cum filmul ne invata, lupta va fi castigata de catre tabara pe care tu o "alimentezi" mai mult. Tomorrowland este un film pentru visatori, in special pentru cei pozitivi care intotdeauna vad partea buna a diverselor lucruri. Pentru noi toti ceilalti, poate ca acest film ne invata sa film putin mai relaxati si mai optimisiti. Oricum, un film cu un mesja puternic care mi-a placut si pe care il recomand cu mare incredere. Perfect pentru copii dar si pentru cei mari.

4 6

james_007

08.09.2018

Este un SF, bazat pe un scenariu inteligent. In distributie ii intalnim pe: George Clooney si Hugh Laurie. Iata pe scurt ideea filmului: Patru minti celebre din trecut, au conceput un loc special numit Tomorrowland, ferit de politicieni si birocratie, unde mintile luminate isi pot pune in aplicare ideile stralucite. Societatea acelei lumi era recrutata din randul pamantenilor, fiind selectati doar cei cu un IQ ridicat sau persoane vizionare, optimiste, ce pot transforma viitorul. Evident ca acel loc s-a dezvoltat mult mai repede decat ceea ce stim noi ca exista pe Pamant, astfel incat locuitorii acelei lumi ajunsesera sa studieze populatia Terei ca pe niste cobai. La un moment dat unul dintre geniile acelui Univers evoluat, a descoperit o masinarie ce prevedea ca viitorul omenirii (Terei), va fi unul dezastruos. Pentru ca dorea sa-si salveze semenii a fost exilat sa piara odata cu acestia. Cum au evoluat lucrurile, veti intelege doar urmarind aceasta productie.

2 2

08.09.2018

mi -a placut filmul, l-am asteptat cu nerabdare si nu am fost dezamagita; e drept ca are niste scapari de logica dar magia creata atunci cand il vizionezi il face special.