Toantele nu merg în rai

Tontas no van al cielo, Las

24 Iunie 2021

<p>Candy l-a cunoscut pe Patricio la petrecerea ei de 15 ani. Ei s`au indragostit si in urma unor ani petrecuti impreuna decid sa se casatoreasca. In ziua nuntii Patricio si Alicia(sora Candydei) se retrag in baie pentru a discuta despre ce se petrecuse intre ei cu o seara inainte. Candy ajunge si ii surpindre sarutandu`se. Rugata de parintii ei sa ierte, ea nu asculta si pleaca de la nunta facand un scandal dezastros. Hotaraste sa plece la unghiul sau Meno(care fusese indepartat de familie in momentul in care acesta a recunoscut ca e gay), in Guadalajara. Cu ajutorul lui Meno ea reuseste sa`i convinga pe toti din familia ei ca a murit, pentru ca Patricio sa nu o mai caute. Il naste pe Salvador, fiul lui Patricio. </p><p>Dupa 7 ani ea il intalneste pe Santiago, un doctor plastician care venise la nunta ei. El fusese parasit de sotia lui, Paulina dupa ce aceasta o nascuse pe Rocio(fiica lor). Desi acesta nu mai era interesat sa se indragosteasca de femei ci doar sa le duca in pat, descopera repede cat de speciala este Candy si se indragosteste de ea, Candy fiind si ea atrasa de el(chiar daca intre ei apar mici dispute comice) dar avand ca obstacol pe Marissa(iubita lui si asociata ei). Totul se schimba in momentul in care apare Patricio, insurat cu Alicia. Candy va trebui sa se decida pentru cine sunt mai puternice sentimentele si pe cine iubeste cu adevar: Patricio? sau Santiago?</p>

cezarica98

05.11.2008

O telenovela plina de umor, dialoguri comice cu un scenariu foarte diferit fata de celelalte, imi place.

5 7

jmekeritza87

16.04.2009

O telenovela interesanta si haioasa pe care am urmarit-o de cate ori am putut. Pacat insa ca am vazut doar ultimele 10 min din ultimul episod....Frumos final:X

1 2

jmekeritza87

14.04.2009

Urmaresc telenovela asta si sunt un pik supi deoarece astazi este ultimul episod :((. Jaime Camil si Valentino Lanus joaca excelent. La inceput nu stiam cu cine as fi vrut sa ramana Candy insa akm ma bucur ca ramane cu Jaime deoarece fac un cuplu frumos si amuzant:x. Dar sper sa nu il lase singur pe Valentino

1 2