Viata secreta a lui Doris Duke (1999)

Too Rich: The Secret Life of Doris Duke

22 Februarie 1999

13 Iulie 2020

<p style="text-align: left" align="justify">Film Tv. realizat dupa cartea Stephaniei Mansfield " The Richest Girl in the World"- Cea mai bogata fata din lume) reprezinta biografia / drama celei mai bogate femei din lume Doris Duke, fiica multimiliardarului din industria tutunului si a energiei electrice James Buchanan Duke si a sotiei acestuia Artelia Roney Duke. Acum femeie in varsta , de 79 de ani, interpretata de Lauren Bacall este singura, inconjurata de asistente medicale si majordomul ei, de nezdelipit de langa ea Bernard Lafferty (Richard Chamberlain ). Printre ceaiuri si sedative ea isi rememoreaza intreaga viata. Isi reaminteste de copilaria ei, cand tatal o rasfata ca o mica printesa, de mama ei , o femeie rece care isi iubea doar fiul din prima casatorie si care si-a lasat sotul sa moara in frig. Franturi de prezent cu memorii din trecut sunt amestecate in film pentru a captiva publicul. Isi aminteste de iubirile si casatoriile ei cu :James H. R. Cromwell, Porfirio Rubirosa, care nu odata i-au urmarit numai averea, de copilul pierdut inainte de a se naste, de fata pe care a infiat-o si care a tradat-o....de increderea care a avut-o in majordom, acum devenit stapan in casa ei...de multe, multe amintiri. Dar destinul acum isi va arata adevarata fata!</p>

21.02.2009

Tocmai am descris filmul! Mie una mi-a placut foarte mult si m-a impresionat drama celei mai bogate mostenitoare din lume. Cum zice romanul:"mai bine sarac si curat" decat atata avere pe care o ravnesc toti , nu stii daca esti iubita, apreciata si stimata pentru tine sau pentru averea ta. Asta drama! Cat despre adevarul istoric, toata lumea cunoaste povestea celebrei multimiliardare si a mortii ei suspecte!

2 0

Bibi_TM

15.06.2014

Doris Duke (22.11.1912 - 28.10.1993) a fost una dintre cele mai bogate moștenitoare din SUA , horticultoare, colecționara de artă și filantroapa. Acest film biografic l-am vazut la multa vreme dupa ce a aparut si chiar daca din el rezulta ca ''banii n-aduc fericirea'' ... (mult mai de pret e iubirea...), cu tot respectul, nu prea sunt de acord. Daca nu-i ai... depinzi, daca ii ai ... depinde!

2 0

miki_mouse9

21.10.2008