Piccolino

Top Hat

Comedie, Muzică, Romantic (United States of America)

Mark Sandrich, Malcolm D. Lee

RKO Radio Pictures

26 Iulie 2021

Un dansator american, Jerry Travers, vine la Londra pentru a juca într-un spectacol produs de Horace Hardwick. În timp ce isi repeta numarul de dans in camera lui de hotel, el o trezeşte pe Dale Tremont, care locuieste la etajul de mai jos. Aceasta urca furtunos la etaj pentru a cere socoteala, prilej cu care Jerry se indragosteste de ea şi începe să o urmărească peste tot in Londra. Dale il confunda pe Jerry cu Horace, un alt personaj, care este căsătorit cu prietena ei, Madge. Ca urmare a succesului de debut a lui Jerry la Londra, acesta o urmeaza pe Dale la Veneţia, unde ea o vizitează pe Madge şi promoveaza rochiile create de Alberto Beddini, un designer de moda italian. Aici, Jerry o curteaza deschis pe Dale, care este dezgustata de faptul că soţul prietenei ei se poate comporta într-un astfel de mod şi este de acord în schimb să se căsătorească cu Alberto. Din fericire, intr-o excursie cu gondola, Jerry reuşeşte să o convingă pe Dale de confuzia creata.

Raya

08.09.2018

O fi fost în '35 cel mai..., dar acum e doar plăcerea observării decorurilor, a costumelor, a fastului şi strălucirii epocii de aur a Hollywood-ului, câtorva scene de dans cu Fred Astaire, lipsa de stres şi de implicare intelectuală în vizionare.

1 0

cristiano.ferocci

08.09.2018

Desi gradul meu de implicare intelectuala nu a fost foarte ridicat la filme gen Priest 2011 sau la The Expendables 2010, trebuie sa recunosc ca nici foarte stresat n-am fost. Multi ar spune in ziua de azi ca Michael Jackson ar fi fost cel mai mare dansator, dar sa nu uitam armata de tehnicieni pe care o avea, comparativ cu Fred Astaire, care trebuia sa se multumeasca cu talentul nativ.

0 0

Nagy

08.09.2018