Towelhead

Dramă (United States of America)

Alan Ball

This Is That Productions, Your Face Goes Here Entertainment

12 Septembrie 2008

23 Noiembrie 2020

<p align="justify"> "Nothing is private" are la baza romanul "Towelhead" al scriitoarei Alicia Erian si urmareste o scurta perioada din viata Jasirei, o adolescenta de 13 ani confuza si dezorientata, care se confrunta cu probleme legate de pubertate si primele impulsuri sexuale. Dupa ce o surprinde pe Jasira facand un gest nepotrivit, egoista si manipulativa ei mama Gail decide ca fata a scapat de sub control si are nevoie de mai multa disciplina si autoritate, motiv pentru care o trimite sa locuiasca intr-o suburbie din Texas, impreuna cu severul si rigidul ei tata libanez. Rifat lucreaza pentru NASA, este cetatean american, este crestin si se declara impotriva lui Saddam Hussein, sustinand cauza poporului american in razboiul abia declansat in Golful Persic. Jasira se simte singura, fiindu-i dificil sa se acomodeze in conditiile in care la scoala este agresata verbal de catre colegii xenofobi si antisemiti, iar acasa nu gaseste niciun fel de intelegere din partea traditionalistului ei tata, cautand prietenia si acceptarea din partea vecinilor ei - domnul si doamna Vuoso. Devenind babysitter pentru baietelul in varsta de 10 ani al sotilor Vuoso, Jasira descopera ca oamenii nu sunt intotdeauna ceea ce par a fi, sfarsind prin a fi violata de catre stapanul casei, un cadru militar in rezerva care se dovedeste un ticalos fara scrupule. </p>

lucilla

08.09.2018

Fiind un fan a lui Aaron Eckhart am asteptat cu nerabdare sa vad filmul, am auzit multe despre el. L-am vazut ieri si i-am dat un 10, extraordinar scenariul, o tema foarte delicata , un joc de exceptie al actritei principale, o debutanta de 18 ani dupa cum am inteles. Merita vazut !

0 0

plektpemarte

08.09.2018

Un film interesant,ne arata un mare adevar:toti vor o bucata din tine daca esti expus. E ceva de genul... intr-o faza comica:un soarece infometat (mi se pare) ramane captrurat intr-o capcana cu branza la 2 mm de nasul sau, in timp ce pisica da tarcoale...se poate si mai rau?Daaa...un altul vine si i-o trage pe la spate:)))) Blondele ar avea multe de invatat din filmu asta:)

0 1

maroknu

08.09.2018

Este unul dintre acele filme ravasitoare si impresionante pe care nu le poti uita prea curand. Un film care te copleseste efectiv si despre care ai vrea sa spui atat de multe insa simti ca orice ai spune tot nu ai putea sa exprimi tot ce ai simtit vizionand filmul. Vi-l recomand din suflet si daca doar un film ar putea sa mai schimbe putin din mentalitati....tot ar fi ceva!

2 2