Tower Heist

Acțiune, Comedie (United States of America)

Brett Ratner, Peter Keglevic

Universal Pictures, Image Entertainment, Relativity Media, Rat Entertainment

2 Noiembrie 2011

11 Noiembrie 2011

Josh Kovacs este de peste 10 ani administratorul uneia dintre cele mai luxoase si bine pazite cladiri de apartamente din Central Park si tocmai a aflat ca atat el, cat si ceilalti angajati cinstiti din subordinea lui si-au pierdut economiile de-o viata din cauza magnatului de pe Wall Street Arthur Shaw, care locuieste in penthouse-ul de la ultimul etaj si care i-a tras pe sfoara pe investitorii naivi, delapidand nu mai putin de 2 miliarde de dolari si fiind pe punctul de a comite infractiunea perfecta si a scapa cu banii furati. Aflat in arest la domiciliu, Arthur Shaw face greseala de a subestima frustrarea si furia vindicativa a angajatilor inselati in increderea lor, acestia apeland la ajutorul unui hot profesionist pe nume Slide, pe care Josh Kovacs il scoate din inchisoare achitandu-i cautiunea, pentru a invata trucurile necesare perfectarii unui jaf. Josh Kovacs, Odessa Montero, Rick Malloy, Cole Howard si Chase Fitzhugh nu au furat niciodata vreun obiect, dar au avantajul de a cunoaste cladirea in care lucreaza mai bine decat oricine, stiind ca sistemul de securitate monitorizat de FBI este vulnerabil, iar fortareata in care se ascunde miliardarul nu este inexpugnabila pentru niste oameni care vor sa isi recupereze banii de pensie.

valy94

08.09.2018

sub asteptari...un film slab,mult prea previzibil .. si niste faze penibile.totusi are si niste faze dragute...6/10