Toy Story 3

Animaţie, Familie, Comedie (United States of America)

Lee Unkrich, Curtis Hanson

Pixar

16 Iunie 2010

18 Iunie 2010

Woody si Buzz au din nou probleme. Baiatul care i-a detinut in primele doua parti ale seriei a crescut mare si pleaca la colegiu.El decide sa isi doneze jucariile unui centru de zi, unde sunt ingrijiti copiii oamenilor care se afla la serviciu. Cum era de asteptat, noii lor proprietari sunt niste prescolari sadici. COmpania Disney a propus initial un alt subiect, in care jucariile din seria Buzz Lightyear erau rechemate la fabrica din pricina unei defectiuni electrice. Astfel, Buzz trebuia sa plece in Thailanda, iar prietenii lui incercau sa il salveze, calatorind si ei in Asia.

andreimourinho

08.09.2018

superbbb...fara doar si poate animatia e mai buna ca niciodata, baietii de la pixar duc lucrurile la un alt nivel, dar e ceva natural pentru ei...dar e 100% toy story in ciuda imbunatatirilor, sincer nu sint ca ar fi 16 ani intre prima si a treia parte...cel mai important e (toy) story...e pur si simplu fantastica...am avut foarte mari asteptari de la acest film si sincer dupa ce l-am vazut asteptarile mele au fost depasite...povestea e foarte emotionanta, cu foarte multe momente nostalgice...am fost foarte miscat...la sfarsit nu m-am putut opri din plans stiind ca totul s-a terminat, ca nu-i voi mai revedea pe woody si prietenii lui...chiar daca e cea mai dramatica si intunecata parte totusi comedia ramane si-am ras pe tot parcursul filmului...sunt atat de multe lucruri de remarcat, admirat si ras...sunt sigur ca atunci cand il voi revedea voi afla chiar mai multe...toate acele personaje pe are le-am indragit sunt aici si chiar mai multe, mai noi, si fiecare are propria personalitate...realizez ca am pus o multime de superlative, insa e ceea ce pot spune despre acest minunat film...le are pe toate...singurul lucru pe care-l pot critica e prezenta unui copil de jucarie infricosator, care cu siguranta va speria toti copiii, dar e creat intentionat, iar pentru mine a fost o atmosfera foarte agreabila sa unrmaresc acest film...pentru a-mi incheia revizuirea, vreau sa spun: multumesc pixar

12 9

panacristi

08.09.2018

Am vazut si seria 3,intradevar este mai multa actiune mai mult suspans,jucariile au parte de multa aventura.Imi place ca s-a terminat frumos,jucariile au ajuns la cineva care le iubeste si se joaca frumos cu ele.Cred ca scurta descriere e cam gresita.

2 3

horia98

08.09.2018

Pai observ ca sunt primul care il vede si il comenteaza de pe acest site,asa ca voi scrie mai multe. Filmul este minunat. Este printre desenele pe care mai vreau sa le vad,spre exempulu: Up,Cars,Nemo,WALL-E si mai sunt. Este un film foarte frumos care merita vazut indiferet de varsta. Are si faze haioase care te incanta si te binedispun pana la sfarsit,cand o sa-ti para rau ca s-a terminat. Povestea este originala,dar mi s-a parut ca al doilea film a fost cel mai bun film din serie. 10!!!

7 9