Horror, Thriller (United States of America)

Gideon Raff

Gideon Raff

Nu Image, Millennium Films

16 Octombrie 2008

28 Septembrie 2020

In urma unei petreceri la care le era interzis sa mearga Alex,Willy,Sheldon,Todd si Claire intarzie la hotelul unde trebuiau sa se intalneasca cu antrenorul lor pentru a pleca la gara.Cu toate acestea antrenorul i-a asteptat dar restul echipei a plecat.Ajunsi la gara ei se intalnesc cu o femeie care ii ajuta sa isi cumpere biletele.Ajunsi in tren ei incep sa joace adevar si provocare iar Todd primeste prvocarea de a merge pana in celalalt capat al tenului dar nu se mai intoarce.Dupa cateva ore ceilalti incep sa se panicheze. Vazand ca si antrenorul a disparut merg la conductor sa ii ceara ajutorul.Conductorul vazand ca ei il banuiesc incepe sa ii omoare pe rand pana cand mai ramane doar Alex care reuseste sa coboare din tren si descopera ca ,conductorul si femeia din gara omoara pentru organe cu care salveaza oamenii bogati.Intrebarea este daca Alex va reusi sa scape cu viata sau nu.

El_KaPpa

08.09.2018

O descriere care ne povesteste in mare parte filmul, ne spune si deznodamantul, singurul lucru pe care l-a omis a fost sa ne spuna daca moare sau nu Alex, de parca asta ar conta. Un thriller/horror mediocru, plin de scene dure si cu mult sange care aminteste in unele faze de "The Midnight Meat Train" si "Hostel" dar nu e nici pe jumate la fel de reusit. Ideea este bunicica dar cu un scenariu tipic ce are multe momente lipsite de logica si cu actori de mana a 3-a nici nu se putea obtine ceva mai bun. Fanii genului il pot incerca, cei slabi de inger sa stea deoparte.

10 2

NSD

08.09.2018

Bunicel fil parca se aseamana putin cu hostel doar ca actiunea se petrece in tren

1 1

Claudizzz

08.09.2018

Fillmu este naspa este leit Hostel,actiune se intampla tot in Ucraina doar ca spre deosebire de Hostel care a fost un horror destul de bunicel astia mutileaza si omoara oameni intr-un tren si pentru un scop bun ca sa-i zicem asa si ailalti din Hostel omorau oameni intr-o cladire si doar pentru amuzament.Pentru filmu asta dau nota 5 ,sincer nu merita mai mult.

4 0