Thriller, Crimă, Dramă, Mister (United Kingdom, France)

Danny Boyle

John Hodge, Joe Ahearne

Pathé!, Decibel Films, Film4 Productions, Cloud Eight Films

27 Martie 2013

10 Mai 2013

<p><span style="font-size: 13px; line-height: 19px; font-family: Georgia, 'Times New Roman', 'Bitstream Charter', Times, serif; color: #333333">Un participant la licitaţiile pentru obiecte de artă începe o colaborare cu un terapeut specializat în hipnoză pentru a recupera un tablou dispărut. Pe măsură ce limitele dintre dorinţă, realitate şi sugestie indusă prin hipnoză se topesc, miza creşte mai repede decât putea oricine să anticipeze.</span></p>

dananico

08.09.2018

Un mare colectionar de arta intra intr-un grup de criminali se inhaiteaza cu acestia.Este deposedat de unul din tablourile lui si va apela la un psihoterapeut pentru a afla ce s-a intamplat cu tabloul sau

1 5

MiraBella

08.09.2018

James McAvoy mai are de recuperat pana sa-l ajunga pe Leonardo Dicaprio si zic asta pt ca o mica idee din film m-a dus cu gandul la Inception si nu stiu daca gresesc sau nu asta decideti si voi,dar s-a implantat in capusorul meu o comparatie si m-a facut sa nu-l diger suficient de bine,o idee geniala merita folosita o singura data ca sa fie apreciata la adevarata ei valoare

0 2

horia98

08.09.2018

Filmul incepe. Te captiveaza. Te amuza. Te prinde. Te surprinde. Iti schimba parerea despre personaje. Te ameteste. Te innebuneste. Te surprinde din nou. Te implica si mai mult in poveste. Iti schimba parerea despre personaje din nou. Te surprinde si mai mult. Te ameteste mai tare si dupa isi baga picioarele in tot ce credeai tu despre poveste si personaje. Iar dupa, ramai ca un zombi pe scaun, bulversat total. Si pleci, cu parere de rau, ca filmul s-a terminat. Trance = cel mai bun film facut in 2013.

8 7