Thriller, SF, Dramă, Mister (China, United Kingdom, United States of America)

Wally Pfister, Anthony Waller

Jack Paglen, Tom Stern, Anthony Waller, Tim Burns

Syncopy, Alcon Entertainment, DMG Entertainment, Straight Up Films

16 Aprilie 2014

25 Aprilie 2014

Doctorul Will Caster (Johnny Depp) este cel mai apreciat cercetător din domeniul inteligenței artificiale, căutând soluția de a reuni într-o singură mașinărie conștiința colectivă, cu informații din toate domeniile stiintei și emoția umană. Experimentele sale controversate l-au făcut celebru, însă au atras în același timp și antipatia extremiștilor anti-tehnologie. În urma unei violente încercări de a-l opri, activiștii nu au făcut altceva decât să îl aducă mai aproape de realizarea obiectivului pentru care a muncit întreaga sa cariera. Will devine astfel prima conștiință uploadată într-un sistem informatic, care caută încontinuu să obțină controlul și puterea supremă. Un scenariu terifiant devine acum realitate: omniprezentă și fără slăbiciuni, noua entitate nu poate fi oprită!

RoseofSharon

08.09.2018

Filmul se anunţă interesant, distribuţia cuprinde mari actori, care au o carieră impresionantă. Subiectul pare deosebit-va depinde mult de scenariu şi de efectele realizate.

2 4

RoseofSharon

08.09.2018

Cineva ar trebui să corecteze galeria cu poze. Ce caută o poză din "Dark Shadows" la pagina filmului "Transcendence"?

2 4

RoseofSharon

08.09.2018

Filmul este interesant prin ideea dezvoltată-cum anume poate fi folosită inteligența artificială. Finalul a fost impresionant-cuplul de savanți a dorit de fapt o lume mai bună, mai curată, fără suferință. Din păcate nu toți au înțeles aceasta. De multe ori este greu să delimitezi între bine și rău. Am apreciat modul în care s-a prezentat întreaga distribuție. Au fost și efecte speciale spectaculoase. Nu este un blockbuster, nu este un film comercial, dar merită vizionat tocmai pentru ideea prezentată. Cunoscătorii îl vor aprecia.

2 2