Transformers: Age of Extinction

SF, Acțiune, Aventuri (United States of America)

Michael Bay

Hasbro Studios, Paramount, Amblin Entertainment, Di Bonaventura Pictures, Platinum Dunes, China Movie Channel, Ian Bryce Productions, Revolution Sun Studios

25 Iunie 2014

27 Iunie 2014

Rasa umană încearcă să se refacă după evenimentele din Transformers: Dark of the Moon, iar Autoboții și Decepticonii au dispărut cu toții de pe fața Pământului. Însă un grup de ingenioși și puternici oameni de afaceri și cercetători, convinși că este cazul să învățăm ceva din dramaticele incursiuni pe meleagurile noastre ale Transformerilor, forțează limitele tehnologiei peste ceea ce poate fi controlat - asta în vreme ce Pământul devine centrul de interes al unei străvechi și puternice amenințări a Transformerilor.

fenomenoromanesc

08.09.2018

primele 3 filme din serie au fost filme grozave,sa speram ca si acesta va fi ceva bun,ma intreb daca chiar se va numi Transformers 4 : Rise of Galvadron

4 9

marviss

08.09.2018

Ce pot sa spun, decat ca Michael Bay reuseste din nou sa ridice stafeta si creaza un film mult mai bun, comparativ cu Transformers III, asta cel putin din punctul meu de vedere. Am vazut multa multa actiune, povestea si dialoguri destul de bine scrise, o distributie reusita, iar efectele speciale 3D foarte bune si bine concepute. Eu personal, fiind fan Transformers, sunt foarte multumit de ceea ce am vazut. NOTA 10 si il recomand celor care "gusta" genul acesta de film.

6 4

LRaz

08.09.2018

Personal, nu pot sa zic ca a fost ceea ce am asteptat. Din tot ce a fost produs pana acum, mie mi-a placut cel mai mult al treilea film. A avut putina surprinza in el, a avut ceva la care nu te asteptai si te-a surprins cand a venit. Avand in vedere ca in toate cele patru filme de pana acum, efectele vizuale sunt foarte bune, diferenta dintre filme este data de scenariu si actori. In acest ultim film, actorii si scenariul mi s-au parut a fi cele mai slabe de pana acum. Destul de dezamagitor... Oare se preconizeaza un viitor film fara oameni in el? Daca va fi asa, cu siguranta va avea nevoie de o poveste si de dezvoltarea caracterelor mult mai bine pusa la punct.

7 2