Acțiune, Thriller, Crimă (United States of America)

Antonio Negret

Michael Gilvary

After Dark Films, Signature Entertainment, Bettis Productions Limited, Curtis Productions, The Fyzz Facility Limited, Dark Castle Entertainment, Autonomous Films

2 Ianuarie 2012

11 Mai 2021

<p>Nate Siwell e un bărbat care a pierdut respectul soției și al copiilor săi după ce a fost închis pentru evaziune fiscală. Proaspăt eliberat din închisoare, acesta încearcă să recâștige încredererea familiei sale ducându-i într-o excursie cu cortul. Când toate păreau că merg bine, are loc o turnură neașteptată de situație. Niște hoți care tocmai jefuiseră o dubă cu bani au mutat temporar geanta cu 4 milioane de $ pe portbagajul extern de pe mașina familiei Sidwell, pentru a trece cu bine de un blocaj rutier instalat de poliție. În timpul unei scurte opriri, soția lui Nate descoperă geanta cu bani și crede că soțul ei  a intrat din nou în afaceri ilegale. După ce îl dă afară din mașină cu tot cu geanta cu bani, hoții o vor ajunge din urmă să-și recupereze "prada", doar ca să constate lipsa ei. Cu familia pusă în mare pericol și aflat în posesia sumei furate, Nate trebuie să găsească o soluție pentru a scăpa cu bine din această situație.<br /><br /></p><p> </p>

cmb

08.09.2018

Un thriller excelent pentru toata lumea. Acest film are de toate si il urmaresti pana la capat cu sufletul la gura.

4 2

adela87

08.09.2018

O actiune destul de buna cu momente surprizatoare si un suspans pe masura,nu mi-a placut insa doamna'mamica'ce incerca ea sa faca pe smechera punand viata familiei in pericol ca sa nu mai spun cum tragea cu arma aceea precum o profesionista,dar pana la urma a fost interesanta cursa pentru geanta cu 'dolarei' avand in vedere ca majoritatea scenelor s-au petrecut pe drum in masinile accelerate la maxim!

1 2

zuzucku

08.09.2018