Transsiberian

Thriller, Crimă, Mister (Germany, Spain, United Kingdom, Lithuania)

Brad Anderson

Lietuvos Kinostudija, Scout Productions, Filmax International, Canal+ España, Filmax Group, Castelao Producciones, Universum Film (UFA), teleCinco Cinema, Future Films

18 Ianuarie 2008

24 Iunie 2021

<p align="justify">    Actiunea thriller-ului "Transsiberian" se focalizeaza pe un cuplu de americani - Roy si Jessie Nesser - ce calatoresc cu faimosul tren din China spre Rusia in dorinta de a-si revitaliza relatia. Pe drum, ei descopera ca zilele de glorie ale luxosului Transsiberian au apus si au lasat locul unui sir de banale vagoane de otel, intesate cu pasageri taciturni, care au reputatia de traficanti de droguri. In aceste conditii, Roy si Jessie se bucura atunci cand ii intalnesc in tren pe Carlos Jimenez si Abby Brunell, care pretind a cutreiera lumea pentru a preda lectii de limbi straine si pentru a vinde suveniruri de tipul papusilor Matrioska. Necazurile incep insa atunci cand cei patru decid sa coboare din tren la un stop, iar Roy se pierde de grup. Coborand la statia urmatoare pentru a-si astepta sotul ratacit, insotita fiind de noii ei prieteni, Jessie este agresata sexual de Carlos si il ucide pe acesta in mod accidental, in legitima aparare, lasandu-i cadavrul in zapada. </p><p align="justify">     Ceea ce nu stiu insa Jessie si Roy este ca Abby si Carlos sunt de fapt niste dealeri de stupefiante, urmariti de politisti rusi corupti si periculosi, care se afla acum pe urmele lor. </p>

dumitru_apostol

08.09.2018

Intr-adevar thriller. Story real, jocul actorilor -remarcabil, peisajele de vis de iarna.Pe caldurile astea, azi sunt 38 de grade, cel mai bun lucru pe care-l poti face ca sa te racoresti e sa vezi filmul asta.Nu ezitati.

7 5

ThaThug

08.09.2018

Un thriller in stil Hitchcock-ian, bazat pe o poveste reala, Transsiberian este unul dintre filmele bune ale genului, vazute anul acesta. Acting-ul este de inalta clasa din partea intregii distributii, atmosfera si peisajele iernatice ale Rusiei sunt surealiste, intunecate si monocolore, iar tensiunea creata pe parcursul filmului atinge cote maxime in deznodamantul povestirii. Chiar daca actiunea sa este mai lenta, pelicula ofera o satisfactie totala dupa vizionare. Recomand!

10 6

GreenLand

08.09.2018