Thriller, Crimă, Dramă (United Kingdom)

Iain Softley, Paul McGuigan

David Bourla

Forthcoming Productions, Jonescompany Productions, Lipsync Productions

12 Iulie 2013

14 Mai 2021

<p class="MsoNormal">O casă de plajă de pe Riviera franceză e cuprinsă de flăcări. Înăuntru sunt două fete, Micky şi Domenica. Prietene încă din copilărie, ele au luat-o pe un drum separat. Una e bogată, alta săracă. Dar soarta le aruncă din nou împreună. Una supravieţuieşte focului, dar e complet arsă pe faţă şi nu mai are memorie. Chirurgia plastică îi dă o nouă figură, dar nu poate să-i redea memoria sau identitatea. Cine e ea? Ucigaşul sau victima? Este ea boema carismatică destinată să moştenească o avere sau contabila săracă obsedată de prietena ei din copilărie şi de o viaţă pe care n-o poate avea?</p>

Bibi_TM

08.09.2018

Filmul porneste intr-un ritm lent, de blues, si cam in juma' de ora era sa apas definitiv pe STOP. M-am uitat 5' la niste secvente din pitorescul nostru campionat de fotbal si am gandit ca totusi e mai bine sa ma intorc la film. Tocmai incepuse sa iasa la iveala un complot. Nici complotul asta nu te da pe spate prin spectaculozitate, dar e un complot, si, cu ajutorul scobitorilor am reusit sa-l urmaresc pana la sfarsit. Concluzia mea este ca filmul merita urmarit doar de fetele obsedate ca prietena lor cea mai buna are o aventura cu prietenul personal.

1 0

Deea.bloom

08.09.2018

sustin ideea ca este un film bun. daca trebuie urmarit doar de sexul feminin sau nu, inca nu mi-am dat seama. actiunea filmului, neclara la inceput, incepe sa prinda contur pe parcurs. nu pot sa zic ca l-am urmatit cu sufletul la gura, insa a fost un mod bun de a-mi pierde timpul. merita vizionat macar pentru finalul la care eu nu m-as fii asteptat.

1 0

supernaturalfan93

08.09.2018

Unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut in ultimul timp, care a venit cu ceva nou..Intreg filmul este invaluit de suspans, care se mentine pana la finalul acestuia..Cele doua actrite din rolurile principale au jucat foarte bine, Iar scenariul a fost unul deosebit..Puncte slabe nu pot sa spun ca a avut, nota 10

0 0