Trapeze

Dramă (United States of America)

Carol Reed, Peter Chan, Raymond Yip Wai-Man

Ben Hecht, Wolf Mankowitz

Joanna Productions

25 Iunie 2021

Mike Ribble este unul dintre cei mai apreciati reprezentanti ai circului. EL nu este omul care sa se ocupe de dresura de animale sau sa faca spectatorii sa rada ca un clovn, el realizand un program in care sa-si demonstreze curajul si limitele omului, in lupta cu perfectiunea. El si alti colegi, buni sportivi si gimnasti, au un program de circ, unde realizeaza un trapez format din oameni, fara a exista vreo plasa sub locul executarii exercitiului. Reusitele lor sunt momente de glorie care le consemneaza celebritatea. Insa, intr-una dintre reprezentatii, o simpla miscare gresite, produce drama trapezistilor. Caderea in gol a lui Mike, ii rapeste acestuia, orice sansa de o continua munca pe care o facuse pana atunci. Anii trec, iar lui Mike nu-i ramane decat amintirea. Asta pana in momentul in care, tanarul Tino il convinge sa-l ajute sa faca vechiul numar de circ a lui Mike. Acesta accepta bucuros dar intre ei se interpune, iubirea celor doi, pentru Lola....

alex_il_fenomeno

08.09.2018

este un film foarte impresionant , in care Burt Lancaster joaca extraordinar rolul unui acrobat! nota 9/10

2 6

08.09.2018

un film extrem de bine realizat, o drama impresionanta cu roluri de compozitie; o interpretare pe masura; lancaster si curtis fac un cuplu exemplar, se simte chimie intre ei; conflictul dintre ei il simti , pare real. il recomand amatorilor de drame de calitate.

1 1

Bibi_TM

08.09.2018

Am re-re-revazut filmul cu aceeasi placere cu care l-am urmarit si intaia data. Nu m-am putut abtine sa nu-i revad pe atleticul Burt Lancaster, simpaticul si vesnicul indragostit Tony Curtis si frumoasa Gina Lollobrigida. Iar ca o curiozitate, este bine sa stiti ca toate cascadoriile din film au fost facute de insusi Burt Lancaster, care, inainte de a deveni actor a lucrat intr-un circ pe post de ... trapezist.

0 1