Treasure Island

Aventuri (Ireland, United Kingdom)

Steve Barron, Tom Schreiber, Tom Schreiber

Kindle Entertainment, MNG Films, Parallel Film Productions

5 Mai 2012

6 Decembrie 2021

<p>Long John Silver, căpitanul unui grup de pirați, împreună cu echipajul său este înlăturat și deposedat de partea lor dintr-o comoară de către partenerul său - bătrânul căpitan al piraților Flynt. Urma comoarei este pierdută la fel cum și <span style="line-height: 15px">John Silver își pierde unul dintre picioare. Tânărul Jim Hawkins, intrat în posesia unei hărți care indică locația comorii ascunse de căpitanul </span><span style="line-height: 15px"> </span><span style="line-height: 15px">Flynt pornește, împreună cu un echipaj condus de bravul căpitan Smollett, cu lacomul Livesey și cu o parte din echipajul de pirați ai lui </span><span style="line-height: 15px">Long John Silver </span><span style="line-height: 15px">camuflați acum, spre insula comorii. Fiecare dintre protagoniști are un scop precis și o motivație a acestei călătorii: Jim dorește să poată acoperi datoriile familiei sale pentru locuință, </span><span style="line-height: 15px">Long John Silver dorește să recupereze partea sa de comoară de care a fost deposedat cu ceva vreme în urmă, pe "nobilul" </span><span style="line-height: 15px">Livesey îl poartă nemăsurata lui lăcomie etc. Dacă își vor atinge obiectivul, și</span><span style="line-height: 15px"> cine va supravietui din această aventură, vom afla urmărind firul narațiunii prezentat în această peliculă.</span></p>

dyon

08.09.2018

Un film bun de aventura,rar apar astfel de filme,merita vazut si revazut,il recomand tuturor,nu o sa dezamageasca,garantez,de aceea ii dau un 9.

3 1

mdomnita

08.09.2018

După ce am văzut prima parte a filmului am avut ezitări în a încerca să urmăresc și cea de a doua parte. Prima parte e o adunătură de evenimente fără nici un sens, un scenariu care practic nu se construiește pe nimic, un balamuc. Practic, cam prima oră și jumătate din film a fost foarte slabă, nu mi-a transmis nimic. Cam după două treimi din film acțiunea devine mai interesantă și face ca filmul să nu fie chiar atît de prost. Ultima jumătate de oră chiar mi s-a părut OK din toate punctele de vedere. Per total, sunt alte filme de aventură mai bune dar în lipsă de altceva și ăsta ar merge...

2 1

crissa208

08.09.2018

Filmul prindea mai bine la public daca actiunea era mai bine definita si nu se intindea pe o durata atat de mare...3 ore. Cu greu am urmarit pana la final tot filmul. Devine mai interesant spre final...dupa ce te plictisesti de cat de previzibil este. Nu trebuie sa aveti mari asteptari, totusi este un film ce ruleaza la TV. Merge vizionat in lispa de altceva, dar trebuie sa aveti rabdare, multa rabdare.

2 0