Crimă, Dramă, Thriller, Mister (United States of America)

Joel Schumacher

Karl Gajdusek

Nu Image, Winkler Films, Millennium Films

13 Octombrie 2011

25 Octombrie 2021

Soţii Kyle şi Sarah Miller sunt proprietarii unei vile situate într-un cartier select al oraşului, conduc maşini de lux şi au seiful din interiorul locuinţei plin cu bani şi diamante, motiv pentru care pun preţ pe siguranţă şi au investit în sisteme moderne de securitate. Exasperată de comportamentul rebel şi insolent al fiicei adolescente pe nume Avery, soţia influentului om de afaceri se ocupă şi de supravegherea lucrărilor de renovare a proprietăţii, privirea fiindu-i atrasă de Jonah Collins, unul dintre muncitorii sexy care are tupeul de a înota în piscina lor. Numai că atrăgătorul Jonah nu este atât de inocent precum pare şi îl informează pe fratele lui mai mare Elias despre bogăţia în care se lăfăie familia Miller, cei doi infractori făcând echipă cu două femei din anturajul lor, dând năvală cu forţa într-o noapte în vila lui Kyle şi a lui Sarah, luându-i ostatici pe cei trei locatari şi ameninţându-i cu moartea în cazul în care nu le deschid seiful. Deşi se teme pentru viaţa soţiei şi a fiicei, Kyle decide să nu cedeze in faţa brutalilor hoţi şi să nu dezvăluie combinaţia ce descuie uşa seifului, luând atitudine împotriva infractorilor care i-au pus stăpânire pe casă. Numai că încrederea în Sarah îi este pusă la îndoială atunci când Elias îi sugerează lui Kyle că frumoasa lui nevastă l-ar fi înşelat cu Jonah.

cezarica98

08.09.2018

daca citeam comentariul de la Mihaelatb,inainte de al viziona, poate ma influienta 90%, sa nu-l vad si 10%sa trec prin el, dar l-am vazut si consider ca este pierdere de timp, imi place atat Nicole Kidman cat si Nicolas Cage, dar scenariul filmului este un dezastru, pacat ca au acceptat roluriile, un film care nu a avut nimic de oferit, brutalitate, sange, tipete, o poveste care nu impresioneaza, un film pe care nu-l recomand.

4 1

grig33

08.09.2018

in ultimul timp am vizionat filme cu Nicolas Cage care m-au dezamagit enorm, dar azi am vazut din intamplare acest film si am ramas placut impresionata atat de actiunea filmului cat si de prestatia actorilor. Trespass este un film bun, il recomand celor care vor sa vada mai mult decat actiune

7 8

nevilleee

08.09.2018