Comedie (United States of America)

George Huang

Scott Myers, Andy Burg

Daybreak Pictures, Warner Bros. Pictures

26 Septembrie 1997

1 Decembrie 2020

<p align="left">Liceanul Brad este indragostit pana peste cap si in secret de colega sa, Brooke de ani de zile.Anul scolar este pe sfarsite si blonda Brooke nu trece la biologie si astfel il roaga pe Brad sa o mediteze acasa la ea, intr-o vineri seara.Dar tinerii se aprind putin mai tare si ajung sa faca sex, dar Brad nu avea niciun prezervativ la el.Euforic ca visul ii este aproape sa se implineasca, pleaca sa cumpere unul si de aici incepe razboiul pentru obtinerea unui Trojan, iar in final nu va mai conta pentru ca Brad realizeaza ca nu este indragostit de Brooke,ci de prietena sa cea mai buna, Leah si ca Brooke a fost doar o obsesie.</p>

Cryss190

08.09.2018

filmul e bestial...Brad, adolescentul neindemanatic indragostit pana peste cap de cea mai populara fata din liceu, dar care nu ii stie nici macar numele...in schimb, prietena sa cea mai buna il iubeste in secret si incearca sa-i arate ca fata perfecta pentru el e chiar sub ochii lui intr-o seara de vineri, Brad merge acasa la Brooke ca sa invete impreuna, insa tipa putin usuratica vrea de la el doar o noapte de sex, dar asta nu se va intampla, Brad trecand printr-o serie de obstacole in achizitionarea unui prezervativ realizat inca in anii de glorie a comediilor despre adolescenti, filmul este spectaculos...vizionare placuta!

2 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

o comedie placuta , adresata in special adolescentilor , dar si adultii pot gasi multe lucruri interesanti in el , sau pot comemora momente fericite sau mai putin fericite . am apreciat faptul ca acest film a reusit sa se rupa de filmele tipice cu adolescenti , transpunand o poveste emotionanta , plina de romantism , dar si de momente incurcate . actorii sunt foarte buni , dar nu am cum sa nu o remarc pe Jennifer Love Hewitt , dar nici pe surprinzatorul Will Friedle , actor pe care il apreciez mult dupa acest film . povestea decurge frumos , iar un singur lucru as putea sa ii reprosez : ca este putin previzibil . de apreciat modul in care se incheie filmul , dar si stilul destainuirii . il consider un film inspirat , ce nu ar merita ratat de niciun cinefil .

1 4