Trouble with the Curve

Dramă, Romantic (United States of America)

Robert Lorenz

Malpaso Productions, Warner Bros. Pictures

21 Septembrie 2012

30 Noiembrie -1

<p>Gus e un selecționer de baseball mai în vârstă, care se angajează să recruteze un nou sportiv valoros pentru Atlanta Braves. Din cauza problemelor de vedere cu care se confruntă, acesta o roagă pe fiica lui, Mickey, să-l însoțească în călătoria lui de recrutare. Destinele tatălui și fiicei se vor intersecta cu un tânăr selecționer rival, care îl respectă pe Gus și se îndrăgostește de Mickey. Însă Gus e un bătrân scorțos în grațiile căruia e foarte greu să ajungi.</p>

rocco123

08.09.2018

Un film foarte bun, mai ales că joacă actorul meu preferat Clint Eastwood, un actor foarte bun. O poveste despre baseball. Eastwood este Gus Lobel, un cercetaș de baseball aflat în dificultate care acceptă cu părere de rău ajutorul fiicei sale, Mickey (Amy Adams). Cei mai buni actori în acest film, care mi-au plăcut mie, sunt Clint Eastwood și Amy Adams care au fost minunați. Au mai fost și Justin Timberlake și John Goodman care au făcut treabă bună. Un film excelent care necesită vizionat și nu veți regreta.

4 3

08.09.2018

Trouble With The Curve este un film foarte frumos,relaxant si plin de momente sensibile cat si replici amuzante. Povestea filmului este extrem de placuta,putin sport(baseball) si o adevarata lectie de viata.In primul rand trebuie sa spun ca distributia filmului este una mai mult decat excelenta.Nume important tin capul de afis al acestui film:Clint Eastwood,Amy Adams,John Goodman chiar si Justin Timberlake. Despre Clint Eastwood ce pot sa spun,face un rol foarte bun insa cel mai mult am fost impresionat de Amy Adams care este pur si simplu superba in acest film. Trouble With The Curve este un film pe care-l recomand cu cea mai mare placere,cu siguranta multi vor aprecia povestea sau acting-ul.Cu aceasta ocazie vreau sa recomand si Moneyball.Cred ca aceste doua filme merg vazute unul dupa altul.

5 3

adrian_adrian

08.09.2018

Rareori ma impresioneaza un film la fel de mult ca acesta , fiind un fan al filmelor drama , am zis ce alta drama sa aleg daca nu Trouble with the curve , recunosc l-am ales din cauza lui Clint Eastwood si Amy Adams , dar Justin cred ca ar trebui sa ramana totusi la muzica, fanii dramelor o sa ramana incantati , garantat .nu e de ratat!!!

1 4