Trailer #1 00:00

True Blood (2008)

| 07 September 2008 ()

True Blood (2008)

7 Septembrie 2008

30 Iulie 2021

The series follows Sookie Stackhouse, a barmaid living in Louisiana who can read people's minds, and how her life is turned upside down when the Vampire Bill, walks into her place of employment two years after vampires 'came out of the coffin' on national television.

144 Ordonare după: | |

KgheO

22.08.2010

True Blood serialul care face referire la o lume aproape imposibil de imaginat, o lume in care oamenii si vampirii traiesc impreuna. Serialul este unul controversat si incitant prin povestea simpla si naturala dar si prin latura sa fantastica! Extrem de incitant prin natura desfasurarii actiunii True Blood nu face economie la scenele de sex, nuditate, droguri adaptate la o lume in care vampirii si oamenii traiesc impreuna, limbajul in ton cu subiectele tabu enuntate mai sus, scene sangeroase si violente..toate acestea fac din True Blood un serial de calitate, care te duce intr-o lume unica si originala! Distributia usor stangace in primul episod, mult mai bine pe parcurs, inspirat aleasa ca si tema serialului, creste de la episod la episod. Aproape un serial unic HBO face o treaba excelenta, prin aerul tensionat si misterios True Blood se inscrie in categoria serialelor care creaza dependenta prin actiunea continua si modul in care se termina fiecare episod lasand mereu impresia ca ceva grav s-a intamplat si chiar se confirma odata cu inceperea urmatorului episod! Cu siguranta un serial bun din categoria dorintelor actuale pe piata cinematografica mondiala..The Vampire Diaries, serialul care propune o alta fata a lumii vampirilor si seria de filme din franciza Twilight au facut ca mitul vampirilor sa fie valorificat in cat mai multe moduri cu putinta. Regizorii: Alan Ball,Daniel Minahan si John Dahl fac din True Blood un serial serios pe piata filmelor si serialelor care valorifica mitul vampirilor in acest moment. Serialul este unul excelent pentru fanii acestui gen si unul extrem de interesant si incitant pentru cei care vor sa descopere o altfel de lume!

13 5

13.07.2012

am mai vazut asemenea tip de serial; se ia un amalgam de mituri si se face un coctail la care se adauga multa violenta, sex, cativa actori sexosi si bineinteles sange cat cuprinde; culmea e ca pe cat de simplu e tiparul pe atat de mult prinde; am vazut 4 sezoane si la un momendat am avut impresia ca vad tanar si nelinistit asta pentru ca exista prea multe combinari intre personaje care la inceput par a fi incompatibile; oricum e un serial pentru tineret ce se incadreaza in mult intrebuintata si deja rasuflata tema a vampirilor.

0 0

22.10.2013

am mai vazut inca doua sezoane si am ramas la aceeasi parere;