Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

David Schwimmer

Andy Bellin, Robert Festinger

Dark Harbor Stories, Nu Image, Millennium Films

10 Septembrie 2010

23 Iunie 2021

Sotii Will si Lynn Cameron locuiesc alaturi de familie intr-un cartier linistit din suburbii si se simt in deplina siguranta, nefiind initial ingrijorati de faptul ca fiica lor in varsta de 14 ani pe nume Annie discuta frecvent pe internet cu un interlocutor necunoscut, care pretinde ca are 16 ani si se numeste Charlie. Atunci cand naiva Annie se lasa ademenita de Charlie si accepta sa il intalneasca fata in fata, descopera cu stupoare ca nu este vorba despre un adolescent, ci despre un barbat matur de 40 de ani, care este obsedat sexual si isi vaneaza victimele pe retelele de socializare online. Dupa ce Annie este molestata si ramane cu o trauma psihica de care se straduieste sa o vindece psihologa Gail, parintii se autoinvinovatesc pentru ca nu au reusit sa isi protejeze copilul, iar relatiile de familie se deterioreaza din zi in zi mai mult. Dornic sa se razbune pe acest pedofil pervers si sa il impiedice sa violeze alta adolescenta, Will Cameron il vaneaza prin toata tara pe Charlie pentru a-l pedepsi.

mitsuko_san

08.09.2018

nu e rau.. ma asteptam la un film mult mai slab, avand in vedere regizorul. filmul abordeaza mai multe teme, iar pe unele le trateaza destul de bine - vorbeste despre pericolul "relatiilor" online, despre naivitatea adolescentilor si despre relatiile dificile intre tati si fiice. totodata asistam la declansarea unei obsesii, care creste si aproape ca atinge prgaul nebuniei Imi place sa regizorul a stiut cand sa se opreasca, si nu a exagerat cu scene de razbunare sau cu melodrame duse la extrem. Lui CLive Owen ii sta bine in rol de tata, iar adolescenta e atat de credibila in rolul fetei naive, incat iti vine s-o iei la bataie!

4 2

liniuta

08.09.2018

Un semnal de alarma in defavoarea chat-urilor de pe net , pozitia si trairile patetice interioare ale copiilor si parintilor implicati in fenomen , o drama ce se regaseste cu siguranta in viata de zi cu zi ....nota7/8

2 0

Budy

08.09.2018