Acțiune, Crimă, Dramă, Romantic, Thriller (United States of America)

Kiefer Sutherland

Brad Mirman

Triumph Films, Higgins-Messick-Wayne, Ink Slinger Productions

2 Mai 1997

6 August 2020

Raymond tocmai s-a eliberat din inchisoare si viseaza sa-si schimbe viata alaturi de iubita lui, Addy. Dar pentru asta are nevoie de bani. Asa ca impreuna cu alti doi fosti condamnati, Marcus si Curtis, planifica sa il fure pe un traficant de droguri. Dar planul lor o ia razna cand un politist este omorat, asa ca fug din oras. Pe drum rapesc un cuplu obisnuit si apoi merg intr-un orasel din New Mexico, unde incearca sa vanda drogurile furate puternicului sef al mafiei, Tony Vago. Situatia se complica si mai mult pentru ca Gordon, barbatul rapit, vrea sa fie si el implicat in afacere.

ag25frg

08.09.2018

desi vechi , l-am vazut in era videoului , ramane un film foarte bun pentru mine ! si melodia de la final face toti banii ! daca il are cineva pe dvd , anuntati !

1 0

memodanuta

08.09.2018

un film vechi cu prestanta in arta cinematografica.

1 1

drent

08.09.2018

Un film... bun, dar, de categoria B - unde nota maximã e 7. Parcã-l mai vãzusem. Nu stiam de unde de unde sã-l apuc. Cred cã echipa a luat o halcã din scenariul de la "Reservoir Dogs", alta de la "From Dusk till Down" si o lingurã de la "Natural Born Killers", le-au bãgat douã ture în mixer si a iesit ce a iesit. "Hai, fratilor, cã-i original si virgin ca o fatã mare" si-or fi zis, si s-au apucat de treabã. Numai cã unul din ei, cam a vrut sã facã totul singur: când în fata camerei, când în spatele ei. Dacã rãmânea-i în fata ei, era mai bine, Kiefer. Mare actor, slãbut regizor. Restul echipei, actori foarte buni de altfel, s-au strãduit sã mã tinã în fotoliu cu ochii-n "sticlã" si au reusit. Dacã nu-l vedeam la televizor, as fi cãutat si eu DVD-ul ca ag25frg. Nota... parca am mai zis: 7.

11 6