Thriller, Dramă, Acțiune, Crimă (France, United States of America)

Joel Schumacher, Malcolm D. Lee

Jordan Melamed, David Zucker, Pat Proft

Artina Films, Gaumont, Hannover House, Original Media, Radar Pictures

30 Iulie 2010

20 Septembrie 2021

In luxosul Upper East Side al Manhattan-ului, un grup de adolescenti privilegiati si plictisiti, proveniti din familii bogate care ii neglijeaza, consuma marijuana si alte droguri usoare pe care li le furnizeaza tanarul in varsta de 17 ani White Mike. Dupa ce mama lui a decedat din cauza unui cancer mamar, Mike a abandonat liceul si s-a transformat in dealer de stupefiante, intelegand faptul ca poate castiga mult mai multi bani din aceasta afacere ilegala decat dintr-o profesie cinstita, practicata dupa obtinerea diplomei de bacalaureat. Cu exceptia lui Molly, fata studioasa care a fost indragostita de Mike inca din copilarie, fostii colegi de scoala ai acestuia incep sa se drogheze cu "Twelve", un narcotic periculos aparut recent pe piata neagra si care imbina efectle cocainei cu efectele Ecstasy. White Mike nu consuma alcool si nu se atinge de substantele interzise pe care le comercializeaza, motiv pentru care isi pastreaza controlul, spre deosebire de ceilalti adolescenti rebeli care aluneca incet-incet intr-o lume a orgiilor sexuale si a halucinatiilor euforice generate de droguri. Dupa ce varul lui Charlie este asasinat brutal in Harlem de catre traficantul de culoare Lionel, existenta lui Mike este zguduita din temelii...

KgheO

08.09.2018

Twelve este o drama surprinzatoare prin modul inedit prin care a fost realizata, regizorul Joel Schumacher, pune in valoare de o maniera artistica si dramatica o poveste incredibila, o poveste a adolescentilor bogati, o lume de neinteles pentru noi, o lume la care multi dintr-e noi nu au acces! Upper East Side nu a fost niciodata mai insangerat ca acum, Manhattan este mai desprins ca niciodata de New York, iar lucrurile care se petrec acolo sunt revoltator de comune si obisnuite. Adolescenti plictisiti de vietile lor bogate, isi traiesc vietile la limita, impinsi si de dramele care ii inconjoara acestia aleg calea mai usoara pentru a trece peste toate problemele..drogurile! Filmul este unul valoros si prin distribuirea unei serii impresionante de actori tineri, un val de actori talentati si implicati in acest fenomen numit Twelve! Surprinzator de credibil si atras in agonie - Chace Crawford, in rolul lui White Mike, face o treaba excelenta in acest rol. Urmarit de moartea dramatica a mamai sale si de falimentul financiar, Mike devine traficant de droguri pentru adolescentii de bani gata din luxosul Upper East Side, dar povestea o stiti cu totii, este fenomenal cum acest actor desprinde de serialul care l-a facut celebru - Gossip Girl - si reuseste un rol diametral opus, desi cu toate acestea se regasesc cateva aspecte comune, seriozitatea, linistea, calmul - toate acestea oferite si de faptul ca White Mike, nu consuma droguri sau alcool! Distributia este complecata de o serie de actori tineri de care am mai auzit precum: Billy Magnussen, Zoë Kravitz, Philip Ettinger, Rory Culkin, Jermaine Crawford. Emma Roberts este si ea prezenta intr-un rol ceva mai subtire dar bine armonizat pe profilul ei, Keifer Sutherland este naratorul, o voce profunda si o alegere potrivita pentru acest post, 50 Cent - perfect incadrat in acest peisaj si Nico Tortorella la a doua sa aparitie dupa The Beautiful Life! Un film bun, o drama reusita, o poveste simpla, speciala si extraordinar de bine pusa in valoare de Joel Schumacher, cu ajutorul unei distributii inspirate!

8 6

shelley

08.09.2018

Nick McDonell avea 17 anicând a scris nuvela Twelve, iar Joel Schumacher încearcă cu ajutorul lui Chance Crawford, Emma Roberts, Keifer Sutherland si 50 Cent sa readuca in prim plan povestea unor copii de bani gata care experimenteaza droguri noi, sincer, nu prea mai prezinta interes un astfel de subiect.

2 9

sabaka

08.09.2018

am vazut acest film la recomandarea unui prieten..copiii de bani gata nu e un subiect interesant pentru mine..ma gandeam la o mie de alte moduri de a sparge mia de dolari in loc sa o dai pe droguri..e un film ok..e de vazut o data..fara mari asteptari..chase crawford face un rol ok..mi-a placut timbrul vocal al naratorului..mi-a adus aminte de phone booth..si la sfarsit mi s-a confirmat banuiala..era kiefer sutherland

3 3