Twilight

Fantasy, Dramă, Romantic (United States of America)

Catherine Hardwicke

Twilight Productions, Summit Entertainment, Temple Hill Entertainment, Maverick Films, Imprint Entertainment, Goldcrest Pictures

20 Noiembrie 2008

23 Ianuarie 2009

Când Bella Swan se mută într-un orășel mic în nord-estul Pacificului pentru a trăi cu tatăl ei, ea începe școala și îl întâlnește pe antisocialul Edward Cullen, un coleg de clasă misterios care care se dezvăluie a fi un vampir de 108 ani. În ciuda avertizărilor repetate ale lui Edward, Bella nu se poate abține de a se îndrăgosti de el, o mișcare fatală care-i pune în pericol propria viață când un grup de sugători de sânge provoacă clanul the Cullen.

982 Ordonare după: | |

dienica94

08.09.2018

este cel mai tare film ever...regia a fost foarte buna si actori sooper sweet..mai ales Robert Pattinson...am vazut filmul de 11 ori si inca nu mam plictisit...cu cat il vad de mai multe ori cu atat parca il inteleg mai bine.

2 3

CristinaDani

08.09.2018

Am vazut filmul destul de recent...si pot spune ca se poate vedea cu un grad relativ de satisfactie. nu mi s-a parut extraordinar, iar dupa ce am citit cartile am concluzionat ca putea fi de 10 ori mai bun. Pana la urma ar merita un 7 plus pentru efort. S-a incercat intr-un timp foarte scurt integrarea unui intreg roman, si pentru efort acord chiar un 8, dar nu s-a reusit chiar atat de bine transpunerea pe pelicula, detaliile lipsesc cu desavarsire, scenele sunt prea rapide, si nu mi s-a parut ca intre edward si bella ar fi iubire netarmuita, desi asta au incercat actorii si regizorul sa ne arate. Sper ca urmarile vor fi mai bune, pana atunci 7...plus

0 1

Kikirapp

08.09.2018