Twin Peaks: Fire Walk with Me

Dramă, Mister (United States of America)

David Lynch

Janus Films, New Line Cinema, Ciby 2000

3 Iunie 1992

5 Decembrie 2020

In oraselul Twin Peaks toata lumea se cunoaste, dar lucrurile nu sunt asa cum par. Povestea incepe cu uciderea Laurei Palmer, o adolescenta, gasita moarta pe marginea raului, iar autorul faptei nu poate fi descoperit. Agentul F.B.I. Dale Cooper este chemat sa ajute la descifrarea mortii Laurei, iar cand acesta incepe sa cerceteze crima, multe secrete ale locuitorilor acestui oras sunt scoase la iveala. Realizeaza ca acest caz nu este unul usor de rezolvat, ca fiecare locuitor are ceva de ascuns si are viziuni noaptea, care ii spun ca un lucru foarte mare s-a intamplat aici, mult mai mare decat o simpla crima.

lizardking

08.09.2018

un shot extras din serial. nu se ridica la imaltimea asteptarilor. cine stie, fara serial poate impresiona, insa a posteriori nu mai inseamna mare lucru.

3 2

crn

08.09.2018

Cand a realizat acest film, Lynch a fost acuzat de comercialism, FWWM fiind considerat o ocazie de a scoate cat mai multi bani din numele iconic pe atunci Twin Peaks. Filmul prezinta ultimele 7 zile din viata Laurei Palmer, o adolescenta cu o viata aparent ideala, dar care are o identitate ascunsa, cea de dependenta de cocaina si de prostituata. Filmul, foarte bizar si plin de intamplari ce tin de paranormal se indeparteaza destul de mult de idee serialului, si anume acea de a ironiza viata din orasele aparent linistite si pline de oameni decenti din State. In acelasi timp, filmul nu aduce nimic nou povestii serialului, ceea ce ar putea face criticile de comercialism sa fie cat se poate de indreptatite. Un film pe cat de ciudat pe atat de slab, mult sub nota primului sezon din serial

6 1

laurishka

08.09.2018