Two Mules for Sister Sara

Western (Mexico, United States of America)

Don Siegel

Sanen Productions, Malpaso Productions, Universal Pictures

14 Iunie 1970

21 Octombrie 2021

Actiunea filmului are loc in Mexic, unde o calugarita pe nume Sara (Shirley) este salvata din mainile a trei cowboy, de catre Hogan (Clint). Acesta se afla intr-o misiune de recunoastere cu sopul de a captura un fort francez. Sara il convinge pe Hogan sa-i ofere ajutorul, promitandu-i in schimb informatii pretioase despre fortificatiile fortului francez. Inevitabil, cei doi devin buni prieteni, numai ca Sara are un secret...

mauro

08.09.2018

Westernurile si Jazzul sunt pentru mine ca o terapie cand vizionez un western si o fac de nenumarate ori ma simt fantastic de linistit probabil nu ar fi trebuit sa ma nasc intro lume atat de zbuciumata si cu toata tehnologia ce ne inconjoara rapindune toata esenta si tot relismul.Desi se spune ca John Waine ar fi regele westernurilor eu il consider pe Clint Eastwood ca fiind mai autentic si mult mai complex in peliculele sale cu Cowboy.

5 0

08.09.2018

L-am vazut cand eram tinerica....si il revad acum cu nostalgie si sunt de acord cu "mauro", un western care te relaxeaza, cu doi mari actori: Shirley MacLaine si Clint Eastwood, plin de umor si puerile incercari de a te infricosa... dar este un film atat de curat, spumos si perfect pentru o relaxare la o cafea de dimineata.

1 0

08.09.2018

Aseara iar l-am revazut la tv. Ce este curios? Este ca imi place si ii dau dreptate utilizatorului Mauro...dar niciodata nu-I tin minte continutul propriu zis. Este atat de fermecator de caraghios incat nici macar sageata scoasa din umarul lui Hogan, cu praf de pulbere nu ma mai inspaimanta. Un film amuzant, pur, limpede, caraghios care trebuie vazut ori de cate ori vrei sa te simti mai bine.Shirley MacLaine si Clint Eastwood sunt tineri , spontani, veseli si fermecatori

0 0