U.S. Marshals

Thriller, Crimă, Acțiune (United States of America)

Stuart Baird

Kopelson Entertainment, Warner Bros. Pictures

6 Martie 1998

23 Noiembrie 2020

Gerard are misiunea de a escorta un prizonier intr-o inchisoare de maxima securitate din Missouri. In acelasi avion se afla si Mark Sharidan, care a fost condamnat pentru uciderea a doi agenti federali, cu toate ca insistase ca este inocent. Avionul are un accident si este nevoit sa aterizeze fortat, iar dupa ce ajuta la salvarea catorva pasageri, Sheridan se face nevazut. Departamentul il insarcineaza pe Gerard cu misiunea de a-l gasi pe Sheridan si astfel urmarirea incepe. Gerard primeste ajutorul agentului FBI John Royce, dar incepe sa se intrebe cum a ajuns Sheridan un om asa de important in ochii Guvernului. Intre timp, Sheridan este hotarat sa afle cine i-a inscenat crimele si sa se salveze.

El_KaPpa

08.09.2018

Un film de actiune ce mie mi-a placut destul de mult. Desi mai slab decat "The Fugitive" are un ritm care nu te lasa sa te plictisesti, un scenariu bun si un duo excelent Wesley Snipes/Tommy Lee Jones. Nu se vrea a fi o capodopera sau un film complicat dar este bun pentru genul sau. Recomand cu incredere. Enjoy it!

8 2

08.09.2018

filmul reprezinta continuarea la the fugitive ....un film foarte interesant......chiar mi-a placut ..plin de suspans......

1 0

Getbeget

08.09.2018

Rol tipic pentru Tommy Lee Jones, interpretat decent. Daca nu ar exista un puternic sentiment de Déjà Vu (similitudinile cu "The Fugitive" - care il precede cu 5 ani, fiind evidente), chiar as zice ca foarte bun. Asa insa, si datorita unei prestatii cam neconvingatoare a lui Wesley Snipes, este doar un film banal. Unul cu actiune tumultoasa si destul de antrenanta, dar destul de previzibila, totusi. Si asta indeosebi datorita similitudinilor amintite anterior.

0 0