The Sorcerer's Apprentice

Fantasy, Aventuri, Acțiune, Comedie, Dramă (United States of America)

Jon Turteltaub

Junction Entertainment, Walt Disney Pictures, Jerry Bruckheimer Films, Saturn Films, Broken Road Productions

13 Iulie 2010

30 Iulie 2010

Filmul prezintă povestea lui Balthazar Blake (Nicholas Cage), un maestru vrăjitor și ucenic al faimosului Merlin, care vrea să salveze Manhattan-ul contemporan de planurile malefice ale inamicului său, Maxim Horvath, personaj interpretat de Alfred Molina. Deoarece nu îi poate face față lui Horvath singur, Blake îl recrutează pe timidul descendent al lui Merlin, Dave Stuller, interpretat de Jay Baruchel. Cu toate că la început Dave pare sa fie neîndemînatic și mediocru în arta magiei, își dovedește în cele din urmă adevăratul potențial de erou și puterile moștenite de la predecesorul său. Astfel, alături de ucenicul său talentat și bine instruit, Blake este pregătit să-l înfrunte pe Horvath și forțele malefice.

Ooopsy

08.09.2018

A fost comic..mereu ma distreaza invataceii astia, ba la karate, ba la magie, sau la orice altceva, sunt mereu distractivi. A fost o poveste destul de reusita.. a avut si momente plictisitoare, sau pur si simplu au lungit prea mult unele faze in care nu se intampla mai nimic, dar in ansamblu e un film destul de bun. Nicola Cage face un rol superb, il prinde look`u asta. Oricum e un film placut de vizionat..

0 0

mdomnita

08.09.2018

Filmul a fost ok așa, de relaxare. Dar nu poate fi comparat cu filmele cu temă asemănătoare din seria Harry Potter, de exemplu. Ideea filmului nu e foarte interesantă iar realizarea pare, din păcate, un cocktail de bucăți preluate din alte filme și puse la un loc. Efectele speciale inclusiv parcă le-am mai văzut, trecerea ucenicului prin toate fazele de la mirare prin neîncredere spre înțelegere și încredere....o știm. Și la final dragostea învinge. Evident. În cazul tuturor personajelor. În concluzie, am râs de vreo 2-3 ori dar nu avea nici un sens să îl văd la cinema. Și Monica Bellucci e acolo pentru o scenă de maxim 5 minute cu unicul scop de a mai vinde filmul la cei care îi văd numele pe afiș.

2 5

mcquin

08.09.2018