Umrao Jaan (2006)

Umrao Jaan

Dramă, Romantic

J. P. Dutta

2 Noiembrie 2006

9 August 2020

<p> O tanara este furata de langa parintii ei la 15-16 ani si vanduta la o casa de curtezane (cele care dansau pentru conducatori, pentru generali, pentru toti barbatii care aveau bani si totodata chef de prostii). Umrao Jaan este luata sub custodia uneia dintre cele mai vechi curtezane ale casei, aceasta invatandu-o sa danseze. De aici ea isi incepe activitatea de curtezana (castigand foarte bine din aceasta activitate) fiind purtata in mai multe orase si sate; intr-o zi ajunge inapoi in satul natal (din pricina unei petreceri date in satul respectiv) incercand sa isi viziteze parintii, dar la vederea mamei ei se emotioneaza si se simte renegata,cum de altfel ii spun chiar si parintii ei mai pe urma. Ea incearca sa se apropie de familie dar este respinsa continuu,ea sufera din aceasta cauza in tacere,scriindu-si toata viata intr-o carte . Acest film prezinta povestea unei curtezane fara voia ei.</p>

lovegirl

08.09.2018

sunt innebunita dupa filmele indiene...iar acesta este unul dintre acele superbrealizate! mai ales cu o protagonista ca Aishwarya Rai nu putea sa nu fie excelent!!

3 0

yan

08.09.2018

poi te cred , filmul este de o exceptie nemaipomenita dar putem spune ca si realistica deoarece chiar asa se intampla si inca se mai intampla cu fele Indiei, adik ori sunt furate si vandute ca femei de "companie" ori sunt prinse violate si omarate, dar hai sa nu intram in istoria realistica a Indiei. intr-adevar Aishwarya Rai este o actrita minunata si rolurile se muleaza pe caracterul ei, daca punem la socoteala si alte filme.

0 0

Sonja

08.09.2018

Sunt de acord ca filmul este unul realist,este o realitate nu numai in India ci si peste tot in lume,iar despre Aishwarya nu am ce zice..e o actrita de nota 10,cred ca ar putea juca orice fel de rol,ii sta bine oricum

2 0