Dramă, Romantic | 04 July 2011 (France, Germany)

Goodbye First Love (2011)

Un amour de jeunesse

Dramă, Romantic (France, Germany)

Mia Hansen-Løve, Michael Oblowitz

Darren O. Campbell

Centre National de la Cinématographie, Razor Film Produktion GmbH, Rhône-Alpes Cinéma, Filmförderungsanstalt (FFA), CinéCinéma, Medienboard Berlin-Brandenburg, Région Ile-de-France, Les Films Pelléas, Jouror Productions, Région Rhône-Alpes, Cinémage 5, Cofimage 22, Canal+, ARTE France Cinéma, WDR/Arte

4 Iulie 2011

20 Octombrie 2020

<p>Paris, iarna lui 1999. Camille are 15 ani, Sullivan 19. Se iubesc cu pasiune, dar Sullivan pleacă<br />pentru un an în America de Sud și nu‐i mai scrie lui Camille. În primăvară, aceasta încearcă să se sinucidă. Trec opt ani, iar Camille și Lorenz, un arhitect celebru, sunt un cuplu solid. Dar când ea îl reîntâlnește pe Sullivan, devin din nou amanți. Inima lui Camille se împarte între două iubiri.<br /></p><p> </p>

rocco123

08.09.2018

Camille (Lola Créton) - o fată de 15 ani care se îndrăgostește de Sullivan (Sebastian Urzendowsky) - un băiat care respectă sentimentele ei dar vrea să fie liber pentru ca să călătorească în lume. Şi când el pleacă în America de Sud, ea este devastată. După 8 ani ea termină arhitectura și se îndrăgostește de un profesor Lorenz (Magne-Håvard Brekke). Camille crede că este în sfârșit din nou pe drumul cel bun, dar Sullivan apare din nou în viața ei. Ea încearcă să se împartă între cele două iubiri. Dar este iar dezamăgită când Sullivan o părăsește din nou. Filmul e slăbuț. Are o durată prea mare, aproape două ore. Este o pierdere de timp. Mi-a plăcut Lola Créton care după părerea mea joacă foarte bine față de Sebastian Urzendowsky care a fost fals.

1 2

equilibrium

08.09.2018

Si cum prima dragoste nu se uita niciodata, nici protagonistii filmului de fata nu fac exceptie.Intr-adevar ritmul filmului este destul de lent (o caracteristica a filmului european) , dureaza prea mult (cred ca 1h si jumatate era suficienta tiinad cont de firul epic, unul destul de simplist) iar cei doi tineri actori nu prea sunt convingatori (prea superficiali).Compenseaza in schimb prin coloana sonora, regie si peisaje (V.Loire este superba!).Daca nu aveti dispozitia necesara de a urmari un film european, uitati-va la altceva! Cel putin, eu asa fac!

0 0