A Nightmare on Elm Street Part 2: Freddy's Revenge

Horror (United States of America)

Jack Sholder

New Line Cinema, Smart Egg Pictures

31 Octombrie 1985

30 Noiembrie 2020

<p align="justify">Jesse Walsh are 17 ani si doar ce s-a mutat in fosta casa a lui Nancy Thompson de pe strada Elm. Nu trece mult timp pana cand Jesse incepe sa aiba cosmaruri groaznice cu Freddy Krueger, un om ars intr-un pulover verde cu rosu foarte murdar, care are cutite in loc de degete la mana sa dreapta. Vecinul sau si noua lui iubita, Lisa descopera adevarul din spatele acestor cosmaruri si afla ca de fapt omul din visele lui Jesse este Freddy Krueger este ucigasul de copii. </p><p align="justify">Dar Freddy vrea sa posedeze corpul lui Jesse pentru a continua sa omoare locuitorii de pe strada Elm. In curand, persoane foarte apropiate lui Jesse incep sa moara in mod violent. Numai Lisa este cea care il poate ajuta cu adevarat pe Jesse, care devine din ce in ce mai posedat de aceasta prezenta demonica.</p><p> </p>

amidamaru

08.09.2018

DEABIA ASTEPT SA VAD FILMUL ASTA! freddy vs jason ma speriat rau de tot dar asta cred ca e mai misto

1 1

ucu_bucu

08.09.2018

Iata o continuare a seriei interesanta dar nu prea inspirata. Preferam sa-l revad pe freddy in aceiasi ipostaza existand in vis dar in aceasta a 2 parte il vedem pe freddy actionand in lumea reala departe putin cu cea ce ne-a obisnuit in prima parte. Interesanta idee dar nu prea inspirata. Iar toata actiunea nu mai surprinde ca precedentul film. Cu toate astea este o continuare destul de reusita. Remarc din nou acelasi final stupid pe care nu l-am inteles si aici ma refer la ultimele faze din film. Este cu putin sub prima parte insa ca fan al acestei serii sunt destul de multumit. Merita cu siguranta vazut si acest film din serie pentru ca este o noua reintalnire cu unul din cele mai populare personaje al genului horror si nu numai.

1 0

gina-1998

08.09.2018