Un prophète (2009)

Crimă, Dramă | 26 August 2009 (France, Italy)

Un profet (2009)

Un prophète

Crimă, Dramă (France, Italy)

Jacques Audiard

Why Not Productions, Chic Films, Page 114, France 2 Cinéma, Union Générale Cinématographique (UGC), BIM Distribuzione, Celluloid Dreams, France 2 (FR2), CinéCinéma, Région Ile-de-France, Conseil Régional de Provence-Alpes Côte d'Azur, Centre National de la Cinématographie, Sofica UGC 1, Sofica Soficinéma 4, Soficinéma 5, Canal+

26 August 2009

12 Martie 2010

Filmul prezinta povestea unui tanar de 19 ani, Malik, de origine Nord Africana, care s-a instrainat de comunitatea musulmana. Dupa ce a fost condamnat la 6 ani de inchisoare, Malik a fost ales de Cesar Luciani, seful bandei de Corsicani care facea legea prin inchisoare, sa ucida un prizonier. Malik comite crima, si astfel castiga respectul lui Cesar. Promvat la rangul de locotenent, tanarul controleaza aproape total afacerile ce se invart prin inchisoare. Odata iesit din inchisoare el trebuie sa invete cum sa supravietuiasca in libertate, iar in afara zidurilor inchisorii viata e la fel de periculoasa ca si inautru.

malonegerald

08.09.2018

Un tanar musulman ce este prins intr-o lupta absurda intre crestini si musulmani , ce se accentuiaza in interiorul inchisorii . Film ce releva realitatile societatii europene in 2009. P.S. Usoare tangente cu Prison Break .

3 6

mindhunters

08.09.2018

nu atat de bun pe cat ma asteptam... am vazut destule filme despre oameni condamnati la inchisoare si traiul pe care-l duceau acestia acolo, greutatea cu care se adaptau la realitatea cruda si dureroasa, dar "Un prophete" nu e genul de film care sa puna accent pe lupta interioara a unui condamnat. din contra, tanarul Malik este fortat sa comita acea crima si de atunci incepe sa se schimbe, sufletul sau este ros de sentimente mai putin placute, devine rau, temut, agresiv, smecher am putea spune. Situatia nu este deloc roz, iar modul in care a fost expusa este foarte brutal, la propriu si figurat. Un film intunecat, cu nerv, gata sa o ia mereu razna, datorita personajului principal. nu prea imi plac filmele de genul asta, iar finalul mi s-ar fi parut mai potrivit in contextul altui film. aici, Malik merita sa ramana in inchisoare. de vazut de catre fanii genului

3 6

Gynzz

08.09.2018

Un film foarte realist si foarte "de la noi" . Se vede aerul european al filmului . Nu ma asteptam la multe de la el dar mi-a fost recomandat de doi prieteni . Povestea nu prea a fost grozava , nu iese din tipare , nu te da pe spate cu nimic dar tocmai asta face ca filmul sa para atat de real si de credibil .

2 2