Under Siege

Acțiune, Thriller (France, United States of America)

Andrew Davis

Alcor Films, Regency Enterprises, Warner Bros. Pictures, Canal+

8 Octombrie 1992

25 Iunie 2021

<p>In filmul "Sechestrati in larg" Steven Seagal personifica un bucatar pe nume Casey Ryback, dar nu unul banal, ci fost luptator in Marina militara, in conflictele din Vietnam, Orientul Mijlociu si Panama, unde a castigat numeroase decoratii. La bordul vasului Missouri - candva cea mai redutabila nava de razboi, aflata acum pe ultimul drum catre un port din Pacific unde va fi dezafectata - Ryback, cei cativa membri ai echipajului si Capitanul Adams trebuie sa dejoace planul diabolic pus la cale de doi militari corupti si psihopati. Unul este periculosul William Strannix, un ex-agent CIA, pe care fostii colegi au ordin sa-l elimine; celalalt este chiar comandantul secund, Krill, un tip care se duce la oficiul postal si impusca 20 de oameni pentru ca e nefericit. </p><p>Pe Missouri se mai afla Jordan Tate, o tanara care nimereste la bord in timpul ambuscadei si trebuie sa recurga la resurse neasteptate pentru a supravietui, si Tom Breaker, un important om de legatura cu Pentagonul. Caci arsenalul navei poate usor declansa o catastrofa nucleara ireparabila... Ceea ce trebuia sa fie aniversarea capitanului, cu tort, animatoare si muzica, se transforma in cosmar...</p>

crazy_bloggera

08.09.2018

Sa zicem ca e un film de categoria B minus. Si-asa sunt prea indulgenta. Cascadoriile sunt destul de bine facute.

1 5

godfather

08.09.2018

Cred ca este printre cel mai bun film al lui Steven Seagal,se vede si dupa buget si distributie..nota 5

3 4

alexander_007

08.09.2018

Un film foarte bun, probabil cel mai bun a lui seagal, care a jucat excelent. La randul sau respecte si pentru Tommy Lee care a jucat si el foarte bine. Si bah asta godfather cum poti da nota 5 unui asemena film, si care a castigat si doua premii oscar. tie nu-ti place seagal si de aceea ii dai nota 5. Da-te....... Si bloggera cum poti spune asa ceva. Voi sunteti penali bai X(

4 3