Underworld: Rise of the Lycans

Fantasy, Acțiune, Aventuri, SF, Thriller (United States of America)

Patrick Tatopoulos

Screen Gems, Lakeshore Entertainment, Sketch Films, UW3 Film Productions

22 Ianuarie 2009

6 Februarie 2009

<p align="justify">Actiunea filmului <strong>Underworld: Rise of the Lycans</strong> este plasata inainte de primele doua parti Underworld si Underworld Evolution. Aceasta poveste se axeaza pe originea razboiului sangeros care s-a intins de-a lungul secolelor dintre vampirii aristocratici cunoscuti si ca <strong>Death Dealers</strong> si fostii lor sclavi, <strong>Lycan</strong>-ii. In perioada Evului Mediu, un tanar Lycan, <strong>Lucian </strong>s-a saturat de sclavie si de a sta sub tirania vampirilor pe care i-au protejat pana in momentul de fata. <strong>Sonja</strong> este fiica lui Viktor, conducatorul vampirilor. Ea se indragosteste de varcolacul Lucian si isi sfideaza tatal care nu vrea sa auda de legatura celor doi. Lucian comploteaza detronarea vampirilor, preluand rolul de lider in razboiul varcolacilor impotriva vampirilor. Dar pentru ca planul lui sa aibe succes, el va avea nevoie de fiica marelui Viktor, pentru a obtine libertatea tuturor Lycanilor.</p>

149 Ordonare după: | |

valyxxu

08.09.2018

eu defapt nu comentez decat filmele bune am mai comentat si cateva care nu miau placut insa UNDERWORLD atat 1,2 inclusiv 3 care lam vazut acum misa parut o serie buna de filme si probabil va mai urma.Un film reusit care te face sa tresari

0 0

jurnalistul

08.09.2018

Mult sub asteptari. Recunosc ca am fost placut impresionat de primele 2 filme. Acelea aveau actiune pura, efecte splendide, chiar daca copiate putin dupa Matrix, actori credibili. In aceasta a treia, de fapt, prima, parte, numai Viktor are aceeasi interpretare buna. Dialogurile sunt anemice, pline de clisee varcolaco-vampiresti, iar efectele foarte slabe. Poate doar sunetul sa mai salveze ceva (ascultati sunetul produs de multima de lycani in padure cu un sistem 5.1 - veti simti un fior inexplicabil). In rest, ce sa zic. Ah, o chestiune care pe mine m-a facut sa rad cu lacrimi. Cum ar fi fost daca un lycan ar fi muscat din colagenul buzelor Sofiei ?

0 2

Heathcliff

08.09.2018

Poti continua povestea din primele 2 parti? Nu prea mai poti. Atunci exista solutia unui prequel! Probabil asa au gandit realizatorii acestui film, dar rezultatul a fost exact ceea ce cred ca multi au prevazut: un experiment dezamagitor. In memoria primelor 2 parti voi spune doar ca era mai bine ca acest film sa nu apara.

1 3